Snipes stelt zich (nogmaals) voor !

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Snipes

Snipes stelt zich (nogmaals) voor !

Ongelezen bericht door Snipes »

Geachte forumleden,

Na ongeveer 2 en een half jaar afwezig te zijn wil ik mij bij deze nogmaals voorstellen. Ik was eerder actief op het forum omdat ik toen op zoek was naar een 1200 RT. Ik heb destijds veel info verworven en dankzij de deskundigheid van de forumleden ook gekregen. Eigenwijs als ik was liep ik (helaas) toevallig tegen een V-strom aan welke ik min of meer in een opwelling heb gekocht. Ik heb deze brommer 2 en een half jaar in mijn bezit gehad en het BMW forum verlaten. U denkt nu misschien al, leuk verhaal van die Snipes maar dit moet toch ergens naar leiden en dat klopt. U hebt verder al geraden, denk ik, dat Snipes zich niet zonder reden weer aanmeldt op het RT-forum. Uiteraard is dat goed geraden want ik ben ongeveer 2 weken verwijderd van de aanschaf van mijn eigen 1200 RT. De handel is gedaan en de RT wordt klaargemaakt "as we speak". De deal gaat definitief door zodra de verkopende partij een aantal technische zaken heeft geregeld. Ik ben vol vertrouwen en ik kan niet wachten totdat alles geregeld is.

Blijkt dus dat ik het 2 en een half jaar heb geprobeerd maar dat het uiteindelijk niet is gelukt om niet een 1200 RT te kopen dom dom dom..... Had meteen wel toe kunnen geven :D

Mijn "soon to be" 1200 RT is ééntje uit 2005, donker grijs, net geen 20 d/km, cruise control, radio/cd, handvat en buddyverwarming en volgens mij een Nedplex scherm.

[groet] Snipes
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: Snipes stelt zich (nogmaals) voor !

Ongelezen bericht door Bert M »

_004 Welkom (terug) Snipes! Leuk verhaal: Echte liefde roest dus inderdaad niet! Heel veel plezier straks met de -1200-

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
JDoubleOP
Type: R1100RT
Bijz: Koffers in kleur/V-Stream/BMW Navi III/SENA SMH10
Land: Duitsland
Woonplaats of omgeving: Emlichheim

Ongelezen bericht door JDoubleOP »

Hallo Snipes,

Van harte welkom op het RT-forum. Doe er je voordeel mee en veel rijplezier gewenst.

[groet] -1100-
uut Emmelkamp
Joop
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Het uitstapje naar de V strom is je vergeven :D :D Het schijnt trouwens een fijne motor te zijn heb ik van horen zeggen en lezen.
Dat neemt niet weg dat ik als ervaringsdeskundige kan zeggen dat je met een -1200- een verre van verkeerde keuze hebt gemaakt. _004
Ik hoop dat de verkopende partij zich aan de afspraken houd en je snel gaat genieten van je nieuwe aankoop.

Dus: welkom terug op het RT forum.

Luc
dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Ongelezen bericht door dhr »

Welkom Snipes,
Ook ik ben een vreemdganger, rijd als lid van het eerste uur na 2 x RT sinds 2010 een Honda PE, maar blijf met een schuin oog toch af en toe mee doen. En de laatste tijd weer volop.
Ze zijn hier gelukkig niet al te fundamentalistisch :O

Leuk dat je terug bent. RT is zeker een goede keuze! Na vele KM's op zowel RT als PE kan ik dat met een gerust hard zeggen.
Als ik mijn Honda nu vergelijk met de BMW en score op een puntenlijstje dan is er onder de streep niet zo veel verschil en goed rijden doen ze allebei.
Maar....
Zakelijk is mijn keuze voor de Honda verstandig geweest, met het hart zou ik zo weer een RT kiezen. Omdat een RT meer karakter en gevoel heeft. Het is veel meer archetypische wijze motorrijden zonder oncomfortabel te worden. Als je van echt karakter houdt, is dit je fiets ;)

veel plezier, hier en op de weg
Kees
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
Snipes

Erteetje schreef:Het uitstapje naar de V strom is je vergeven :D :D Het schijnt trouwens een fijne motor te zijn heb ik van horen zeggen en lezen.
V-strom was een fijne motor om op te rijden ik heb alleen altijd last gehad van turbulentie rond de helm. Vanalles geprobeerd en uiteindelijk was de enige oplossing verkopen en een RT terugkopen. Zo geschiedde het..... (bijna, nog even wachten :D )

Dank voor de reacties !
Snipes

Hij is binnen !

Helemaal tevreden en ik heb een aantal foto's geplaatst onder "showen die -1200- "
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Snipes schreef:Hij is binnen !

Helemaal tevreden en ik heb een aantal foto's geplaatst onder "showen die -1200- "
Hey "Wesley"

Waarom zou je niet tevreden zijn? Je hebt een RT gekocht. De R staat voor RETEGOED en de T voor TEVREDEN _004
Have fun

Luc
Snipes

Tuurlijk was ik even vergeten _004

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”