Na ongeveer 2 en een half jaar afwezig te zijn wil ik mij bij deze nogmaals voorstellen. Ik was eerder actief op het forum omdat ik toen op zoek was naar een 1200 RT. Ik heb destijds veel info verworven en dankzij de deskundigheid van de forumleden ook gekregen. Eigenwijs als ik was liep ik (helaas) toevallig tegen een V-strom aan welke ik min of meer in een opwelling heb gekocht. Ik heb deze brommer 2 en een half jaar in mijn bezit gehad en het BMW forum verlaten. U denkt nu misschien al, leuk verhaal van die Snipes maar dit moet toch ergens naar leiden en dat klopt. U hebt verder al geraden, denk ik, dat Snipes zich niet zonder reden weer aanmeldt op het

Blijkt dus dat ik het 2 en een half jaar heb geprobeerd maar dat het uiteindelijk niet is gelukt om niet een 1200 RT te kopen dom dom dom..... Had meteen wel toe kunnen geven

Mijn "soon to be" 1200 RT is ééntje uit 2005, donker grijs, net geen 20 d/km, cruise control, radio/cd, handvat en buddyverwarming en volgens mij een Nedplex scherm.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)