Marianne schreef:Ook ik wens je beterschap. Ik draag al jaren een niergordel op de motor, omdat ik daar wat meer ondersteuning van heb en mijn rug in een bepaalde stand wordt gedrukt. En volgens mijn fysio is dat zeer goed. Misschien een idee voor als je weer kunt rijden? Of misschien doe je het al.
Ik hoop dat je weer snel kunt genieten.
Dank je wel voor de tip. Ik rij nooit met een niergordel maar misschien moet ik hier toch eens mee beginnen.
Wat dat betreft leer ik het nooit. Als de pijn voorbij is en ik kan weer alles normaal doen dan verlies ik weer alle voorzichtigheid uit het oog en doe weer vanalles wat fout is. (verkeerd zitten, verkeerd bukken, spitten in de tuin etc. etc.)
Wellicht dat het hoog tijd wordt om wat bewuster om te gaan met de beperkingen van mijn lichaam.
Aan allen: dank je wel voor de berichtjes. Door de herkenbare verhalen en reacties besef ik des te meer dat ik niet de enige ben met lichamelijke ongemakken. Misschien moet ik gewoon niet klagen en inderdaad wachten tot ook ik weer kan genieten van de RT (en de rest) Zoals ik ergens las: zonder dieptepunten ervaren te hebben kun je ook niet optimaal genieten van de hoogtepunten.
Inderdaad is geduld een schone zaak.
Luc