Hallo allemaal, even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Hallo allemaal, even voorstellen
Mijn naam is Bart, 39 jaar, getrouwd, 3 kids en sinds 2 jaar trotse eigenaar van een R850RT.
Het is m'n eerste motorfiets en de criteria bij aanschaf waren duidelijk : goede bescherming tegen weer en wind, plaats om wat spullen mee te nemen, niet te veel vermogen en zo zuinig mogelijk. Ik heb nog getwijfeld tussen de R1150RT en de 850, het verbruik heeft de keuze bepaald.
Ik sleutel zelf niet, alle nodige onderhoudswerk gebeurt bij een dealer.
Ondertussen begint er meer tijd vrij te komen om ook in het weekend wat te toeren, de drang naar iets meer vermogen begint ook te groeien ;-)
Groetjes
Het is m'n eerste motorfiets en de criteria bij aanschaf waren duidelijk : goede bescherming tegen weer en wind, plaats om wat spullen mee te nemen, niet te veel vermogen en zo zuinig mogelijk. Ik heb nog getwijfeld tussen de R1150RT en de 850, het verbruik heeft de keuze bepaald.
Ondertussen begint er meer tijd vrij te komen om ook in het weekend wat te toeren, de drang naar iets meer vermogen begint ook te groeien ;-)
Groetjes
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Re: Hallo allemaal, even voorstellen
Bart,
.........als je aangeeft dat de drang naar meer vermogen toeneemt, dan kan het zo maar zijn dat je binnenkort op een andere boxer verschijnt. In ieder geval van harte welkom op dit forum en veel plezier van en met deze motor.
.........als je aangeeft dat de drang naar meer vermogen toeneemt, dan kan het zo maar zijn dat je binnenkort op een andere boxer verschijnt. In ieder geval van harte welkom op dit forum en veel plezier van en met deze motor.

GrTz
BertL
BertL
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Hallo Bart,
Welkom op het
en veel fun met je
.
Welkom op het

Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Edwin1970
- Type: R1100RT
- Bijz: BOUWJAAR 2000
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Dag Bart, veel plezier op je bmw!
Edwin
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Edwin
Ik kan je uit ervaring zeggen dat eenbruba schreef:Mijn naam is Bart, 39 jaar, getrouwd, 3 kids en sinds 2 jaar trotse eigenaar van een R850RT.
Groetjes

Tis maar dat je het weet.
En welkom op het forum.
Luc
Welkom Bart, en een R1200RT is idd ook zuinig, ik haal gemiddeld de 1 op 22 zelfs!
Goed om weten dat de R1200RT zuinig is, nu het thuisfront nog overtuigen ;-)
Het gemiddelde verbruik de laatste 12 maanden zit op 1 op 20
Het gemiddelde verbruik de laatste 12 maanden zit op 1 op 20
- JDoubleOP
- Type: R1100RT
- Bijz: Koffers in kleur/V-Stream/BMW Navi III/SENA SMH10
- Land: Duitsland
- Woonplaats of omgeving: Emlichheim
Hallo Bart,
Welkom op Neerlands interressantste RT forum. Heel veel leesplezier en RT rijplezier. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Joop
Welkom op Neerlands interressantste RT forum. Heel veel leesplezier en RT rijplezier. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)

Joop
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!