Je zou wel kunnen kiezen voor een zekering van 10 ampère, maar dit type zekering is altijd (!) een "fast blow" (lees: snelle zekering), dus het risico dat door de inschakeling de 10 ampère zekering eruit vliegt terwijl er niets aan de hand is, is behoorlijk groot, in mijn ervaring.
Ik zou je toch willen adviseren een schakelaar naar de verlichting te plaatsen, omdat dit verstralers zijn en overdag hinder zouden kunnen veroorzaken (met een 55 Watt H3 lampje erin).
Mocht je toch liever geen schakelaar wensen, zou ik de H3 lampjes vervangen voor 35 watt.
Als je die FuzeBlocks gaat gebruiken, hoef je helemaal geen zorgen te maken hoe je die Wunderlich (of AutoStyle

) verlichting gaat inschakelen, dat kan de FuzeBlocks allemaal voor je regelen!
Dat is ook de drijvende gedachte achter FuzeBlocks;
Het op een veilige (gezekerde) manier inschakelen van je accessoires zodra je motor gestart is.
All things considering, zou de FuzeBlocks het signaal van je dimlicht kunnen gebruiken om zich in te schakelen.
Geheel terzijde: ik zou niet adviseren het signaal van je stadslichten te gebruiken, aangezien je motor dan nog niet gestart is en je accu dus dan wel al door die accessoires belast zou kunnen worden. Tenzij je dat juist wel handig vindt.
Ikzelf had op mijn

weldegelijk het signaal van het stadslicht in gebruik, maar daarom ook schakelaars.
Bij de Wunderlich kit zit inderdaad een relais, maar die heb je niet nodig als je de FuzeBlocks gaat gebruiken.
De schakelaar is van een type met een lampje erin zodat je kunt zien dat de accessoires is aangezet. :roll:
Bij de AutoStyle lamp (Sirius) zit standaard geen relais noch schakelaar (en geen montage-materialen voor de BMW's natuurlijk) maar dat scheelt je wel flink geld (32,50 versus 159 euro, toch ongeveer 126,50 exclusief verzendkosten Wunderlich)
En als ik zo eerlijk mag zijn, de montage-kit van Wunderlich was ik niet zo heel tevreden over, nogal omslachtig en matige montage, dat kan beter:
http://www.download.wunderlich.de/PDF/a ... 600390.pdf
Dan spreekt mij, op basis van mijn ervaring met deze Wunderlich oplossing, de M Verholen oplossing mij meer aan.
Maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.