Ontzettend jammer dat enkele deelnemers het door de verkeersomstandigheden niet hebben kunnen halen.. Onderweg naar Apeldoorn hoorde ik al van de verschillende files links en rechts; denk dat er zelden een zaterdag was met zoveel opstoppingen!
Maar de sfeer was vanmiddag helemaal prima; zodanig zelfs dat halverwege binnenvallen helemaal geen probleem was geweest. We zijn uiteindelijk zelfs tot even na half zes doorgegaan

(maar tsja, dat weet je niet tevoren...).
Voor mij gunstig trouwens. Want als ik op de geplande tijd thuis was geweest had ik zelf in de file gestaan, een paar honderd meter voor m'n huis. Daar werd immers het op dat moment een opdracht voor de Hellendoor-rally verreden; nu kwam ik 'slechts' een honderdtal retournerende toeschouwers tegen...
Ik vond het zelf een geslaagde bijeenkomst; met veel interactie in uitstekende sfeer bovendien. Dat laatste maakte het voor de beginnende gebruikers misschien soms wat minder overzichtelijk; maar ik hoop dat het toch voor iedereen nuttige, maar ook leuke, middag is geweest. Ik zal ergens komende dagen de sheets online zetten; Jos communiceert e.e.a. dan nog aan de deelnemers. Hij zal ook nog een evaluatie online zetten, daar kunnen we altijd van leren immers!
Als ik echter uitga van de eerste reacties dan vermoed ik dat die tweede sessie er wel gaat komen; ik kijk er althans alvast naar uit!
Prima locatie ook trouwens: dank voor de gastvrijheid! En dank aan Jos voor de prima organisatie, met vlaai en al.
En, op de valreep: Peter: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
En nu maar allemaal dromen van routepunten en herberekenen
Hans