Ik heb vorige week mijn eerste BMW gekocht, ik was op zoek naar 1150GS/RT maar gezien de hoge vraagprijzen en de staat waarin ze verkeerde kon ik maar niet slagen. Dus ging ik mijn zoektocht maar eens verruimen door ook naar andere modellen te kijken. Bleek dat er bij mij een straat verder iemand zijn BMW R1100R te koop had staan, dus ik samen met mijn vrouw gaan kijken zonder de intentie te kopen. Komen we daar aan staat daar een motor uit '96 met net iets meer dan 30000km op de teller die er uit zag alsof hij net van de fabrieksband af gerold was. Mijn vrouw een glimlach ik verrast. Hij was 2de eigenaar en super zuinig op de motor geweest, maar na 10 jaar en te hebben gereden wilde hij er mee gaan stoppen. Over de prijs konden we het na 2 dagen eens worden en toen ik hem ging halen kreeg ik er zelfs nog een compleet lederen motorpak bij.

Dus heb ik nu wat ik niet zocht maar wel heel blij mee ben

Ik zal de komende tijd regelmatig even komen lezen en tips, adviezen en ervaring opsnuiven. En zie dit met plezier tegemoet. Heb ik wel een vraagje, ik las ook dat er bijeenkomsten zijn maar mag ik daar dan ook komen met mijn BMW R1100 R zonder T

Groeten Marijn