Ben
Moderator: RT_Patrick
Het is het NF keur. Wat wil je precies weten?Hazeldonk schreef:Franse keureis "FN"
Ik wil weten of iemand hier zo'n ding al eens gebruikt heeft om te zien of het werkt en niet van horen zeggen! Ben niet van plan om er een te "moeten" gebruiken. Wel om er een bij me te hebben!Duiker schreef:Het is het NF keur. Wat wil je precies weten?Hazeldonk schreef:Franse keureis "FN"
Het gaat er om dat je z'n pijpje kunt laten zien in Frankrijk met het juiste keur en niet over de houdbaarheids datum zijnde.
Verder doe wat ik doe dan is er niets aan de hand. Drink geen druppel alcohol als je nog moet rijden.
Waarom denk je dat hier in Frankrijk gigantisch veel verkeersdoden vallen. Door de drank en doordat de Fransen denken dat ze de enige zijn
die recht hebben op die weg waar ze rijden.
Met vriendelijke groet,
Fred
Ik snap het. Moet je even vragen aan Junkyard Dog op dit forum.Hazeldonk schreef:Ik wil weten of iemand hier zo'n ding al eens gebruikt heeft om te zien of het werkt en niet van horen zeggen!
Rejane bedankt je voor het compliment. Misschien gaat dit in je bekeuringen schelen.Duiker schreef:Hij heeft eenbloed mooie vriendin,
Dank je wel, hier kan ik wel wat mee! De kolonel heeft natuurlijk helemaal gelijk. Ik was ook niet van plan om er ooit 1 te moeten gebruikenJunkyard Dog schreef:Advies van een Kolonel van de Gendarmerie is, helemaal geen alcohol drinken dat is pas echt veilig.Duiker schreef:Hij heeft eenbloed mooie vriendin,
Anton
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!