Ik ben Kurt, woon in Zoersel(B) ligt tussen Antwerpen en Turnhout en ben blij dat dit

Alleen heeft het tot nu geduurd dat ik het gevonden heb.
Ik ben niet zo'n frequent motorijder, hooguit 10000km per jaar.
Vroeger was ik lid van de GM-motorclub in belgie maar na de sluiting van de opelfabriek in antwerpen is de club ook verdwenen _002 .
Af en toe rijd ik met wat oud-collega's van toen de "1000 bochten" maar meer dan dat eigenlijk niet.
Wat ik dan met een

Het begon voor mij eigenlijk enkele jaren terug toen ze in Antwerpen de ring gingen vernieuwen. Ik had helemaal geen behoefte om kilometers in file te gaan staan of 2 uur vroeger te vertrekken om op tijd op het werk te zijn.
De beste oplossing was toen een moto maar... ik had er geen rijbewijs voor.
Wat wel mocht was een 125cc dus na wat zoeken heb ik een honda varadero 125cc gevonden. een pittige motor zeker om met te leren rijden.
Al gauw kwam toen de vraag van collega's om mee naar Luxemburg te gaan om de "1000 bochten" mee te rijden.
Dus met de moto op een aanhangwagen want 200km is net iets te veel om vol gas tegen 115km per uur naar ginder te bollen.
Toen een nonkel van mij een voorstel deed om zijn Yamaha diversion 600 tekopen heb ik niet getwijfeld. met de verkoop van de varadero kon ik mijn rijbewijs halen en de diversion kopen.
Hier heb ik 3 jaar mee gereden tot ik van dezelfde nonkel de vraag kreeg of ik zijn

Weer niet getwijfeld en direct toe gehapt. de diversion ging gelijk naar mijn broer en zo blijft alles lekker in de familie

Dit is in grote lijnen hoe ik door het motorvirus ben gebeten en hoop nog lang met de

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Kurt