Hulp bij plaatsen valbeugels Police r1100rt
Moderator: RT_Patrick
- mveenstra
- Type: R1100RT
- Bijz: Corbin zadel
V-stream scherm
Stuurverhogers - Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Baarn/Terschuur
Hulp bij plaatsen valbeugels Police r1100rt
Hallo allemaal,
Ik heb via via valbeugels gekregen van een r1100rt-p. Ik heb begrepen dat je deze op elke r1100rt kunt plaatsen. Dus ik wilde deze op die van mij zetten. Echter nu kom ik bij het probleem dat ik niet 123 kan zien hoe ik deze moet plaatsen. Is er iemand die er ervaring mee heeft en die mij hiermee kan helpen. Ik heb het natuurlijk eerst aan kenny gevraagt en hij plaatst deze beugels uit principe niet vertelde hij mij. Jammer maar helaas. Misschien dat iemand op dit forum mij kan helpen?
met vriendelijke groet,
Mike Veenstra
Ik heb via via valbeugels gekregen van een r1100rt-p. Ik heb begrepen dat je deze op elke r1100rt kunt plaatsen. Dus ik wilde deze op die van mij zetten. Echter nu kom ik bij het probleem dat ik niet 123 kan zien hoe ik deze moet plaatsen. Is er iemand die er ervaring mee heeft en die mij hiermee kan helpen. Ik heb het natuurlijk eerst aan kenny gevraagt en hij plaatst deze beugels uit principe niet vertelde hij mij. Jammer maar helaas. Misschien dat iemand op dit forum mij kan helpen?
met vriendelijke groet,
Mike Veenstra
Groetjes Mike,
Het is maar weer gebleken een RT rijd het beste met 100% afstelling. Iedere afwijking heeft effect op haar rijgedrag.
Het is maar weer gebleken een RT rijd het beste met 100% afstelling. Iedere afwijking heeft effect op haar rijgedrag.
Re: Hulp bij plaatsen valbeugels Police r1100rt
Huh, Kenny die iets niet plaatst??
Wat is het verhaal hierachter??
Groet
Paul
Wat is het verhaal hierachter??
Groet
Paul
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Neem eens contact op met forumlid JeDa. Hij zal het wel weten. Hij werk met ex-politiemotoren
klik op onderstaande link om hem een PB te sturen . . .
ucp.php?i=pm&mode=compose&u=4874
klik op onderstaande link om hem een PB te sturen . . .
ucp.php?i=pm&mode=compose&u=4874
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Hallo Mike,
Ikzelf heb valbeugels van Wunderlich geplaatst op mijn R1150 rt .
Het nadeel, en dat is misschien (waarschijnlijk) de rede dat Kenny ze niet monteert is dat
indien je ergens bij moet waarvoor de kuip er af moet je eerst de valbeugels met steun moet demonteren.
Hoe het met originele politiebeugels is weet in niet.
Ik hoor het wel.
Gr Bertus.
Ikzelf heb valbeugels van Wunderlich geplaatst op mijn R1150 rt .
Het nadeel, en dat is misschien (waarschijnlijk) de rede dat Kenny ze niet monteert is dat
indien je ergens bij moet waarvoor de kuip er af moet je eerst de valbeugels met steun moet demonteren.
Hoe het met originele politiebeugels is weet in niet.
Ik hoor het wel.
Gr Bertus.
Mijn reactie...
1. Je moet de zijkuip tupperware met precisie uitboren. Overheids modellen zijn af fabriek aangepast. 2 mm fout afwijking uit center is een ramp en je krijgt de kuip niet meer op zijn plaats.
2. Je moet je mootrfiets tot de frame strippen om de verbindings- beugels aan de frame te bevestigen.
3. oude gebruikte politie valbeugels zijn al vaak niet meer zuiver recht door eerdere val partijen
en...
4. Ik ben dealer van Z-Teknik producten incl. valbeugels dat oerdegelijk zijn en tevens makkelijk te de- en monteren ook ivm met toekomstig onderhoud.
Nu weet je waarom en heb je het hele verhaal !
gr, Kenny
1. Je moet de zijkuip tupperware met precisie uitboren. Overheids modellen zijn af fabriek aangepast. 2 mm fout afwijking uit center is een ramp en je krijgt de kuip niet meer op zijn plaats.
2. Je moet je mootrfiets tot de frame strippen om de verbindings- beugels aan de frame te bevestigen.
3. oude gebruikte politie valbeugels zijn al vaak niet meer zuiver recht door eerdere val partijen
en...
4. Ik ben dealer van Z-Teknik producten incl. valbeugels dat oerdegelijk zijn en tevens makkelijk te de- en monteren ook ivm met toekomstig onderhoud.
gr, Kenny
Beamietoo schreef:Mijn reactie...
en...
gr, Kenny
Aha, ik vond het al vreemd. Bedankt voor je reactie, Kenny.
Groet
Paul
- mveenstra
V-stream scherm
Om even van het verhaal van Kenny af te zijn. Het is inderdaad een moeilijke klus en als hij dealer is van een bepaald merk dan moet hij zich daar aan houden. Daar heb ik alle respect voor en ik wil Kenny er dus ook niet verder mee lastig vallen. Kenny is een geweldige monteur en dat weten de meeste hier wel. Dus ik heb alle respect voor hem. Het was ook niet mijn bedoeling om Kenny af te vallen. Daarvoor heb ik veels te veel respect voor hem. Ik was alleen opzoek naar iemand die mij kont helpen.
Betreffende de beugels. Ik heb inderdaad gezien wat er moet gebeuren. Dat is een hels karwei en ik denk dat ik ook de z-technik beugels bij Kenny ga bestellen. Want dit is mij toch iets te veel werk.
Iedereen toch bedankt voor zijn reactie.
Betreffende de beugels. Ik heb inderdaad gezien wat er moet gebeuren. Dat is een hels karwei en ik denk dat ik ook de z-technik beugels bij Kenny ga bestellen. Want dit is mij toch iets te veel werk.
Groetjes Mike,
mveenstra schreef:Om even van het verhaal van Kenny af te zijn. Het is inderdaad een moeilijke klus en als hij dealer is van een bepaald merk dan moet hij zich daar aan houden. Daar heb ik alle respect voor en ik wil Kenny er dus ook niet verder mee lastig vallen. Kenny is een geweldige monteur en dat weten de meeste hier wel. Dus ik heb alle respect voor hem. Het was ook niet mijn bedoeling om Kenny af te vallen. Daarvoor heb ik veels te veel respect voor hem. Ik was alleen opzoek naar iemand die mij kont helpen.

mveenstra schreef:Om even van het verhaal van Kenny af te zijn. Het is inderdaad een moeilijke klus en als hij dealer is van een bepaald merk dan moet hij zich daar aan houden. Daar heb ik alle respect voor en ik wil Kenny er dus ook niet verder mee lastig vallen. Kenny is een geweldige monteur en dat weten de meeste hier wel. Dus ik heb alle respect voor hem. Het was ook niet mijn bedoeling om Kenny af te vallen. Daarvoor heb ik veels te veel respect voor hem. Ik was alleen opzoek naar iemand die mij kont helpen.
Had ik ook niet zo opgevat

Ik had mijn valbeugels e.d. al gemonteerd voordat ik bij Kenny kwam.
Ik heb ze van Wunderlich en weet niet wat Z techniek is of hoe of wat.
Heb daarna pas met Kenny kennis gemaakt en van zijn kwaliteit, service en werkwijze.
Ja, anders had ik het wel geweten, maar nu is mij ook veel duidelijk geworden.
Maar straks wel 2 nieuw banden bij Kenny.
Groeten Bertus
Ik heb ze van Wunderlich en weet niet wat Z techniek is of hoe of wat.
Heb daarna pas met Kenny kennis gemaakt en van zijn kwaliteit, service en werkwijze.
Ja, anders had ik het wel geweten, maar nu is mij ook veel duidelijk geworden.
Maar straks wel 2 nieuw banden bij Kenny.
Groeten Bertus
- mveenstra
V-stream scherm
Nou ik heb besloten mijn valbeugels weg te doen. Dus mocht iemand interesse hebben in valbeugels voor een r1100rt. Iemand die deze klus wel aan durft. Laat het me dan weten.
Groetjes Mike,
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2661 Weergaves
-
Laatste bericht door TomDujardin
-
- 17 Reacties