R850RT zo bijzonder?

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

wil51
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heemstede

R850RT zo bijzonder?

Ongelezen bericht door wil51 »

Zaterdag twee keer een opmerking dat men nog nooit van een R850RT had gehoord. Een was een motorinstructeur bij mijn oude rijschool en de ander een R1100RT rijder bij Harry Meyer de BMW dealer in Lijnden. Waar ik toch maar vast een handvatverwarming heb besteld. Ik wacht toch maar niet tot de winter. Ik had dit weekend al het idee dat hij aan moest. ;)
Hoor ik bij een zeer select gezelschap van de weinige R850RT rijders in Nederland? :D
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: R850RT zo bijzonder?

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Veel -850- 's zijn ex-politiefietsen maar werden ook voor de particuliere handel geproduceerd. Een elders op dit forum gehouden poll laat een leuk beeld zien van het "aandeel" 850-ers op dit forum. viewtopic.php?f=1&t=4761
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
wil51
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heemstede

Re: R850RT zo bijzonder?

Ongelezen bericht door wil51 »

Dus inderdaad een select gezelschap. :lol: Die van mij is van 2003 die je heel weinig ziet. (deze is geïmporteerd uit Italie) Ik dacht dat de politie alleen met de oudere versie reed. Ik zie 1 R900RT in de poll. Die is toch dit jaar alleen gemaakt voor Duitse politie? Of is dit ook een versie die langer bestaat en ik weer niet ken?

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”