koplamp stickers
Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
koplamp stickers
Eigenlijk zoek ik stickers die ik als 1100 rijder naast mijn koplamp kan plakken.
Hierdoor lijkt de 1100 optisch op een 1150.
Iemand enig idee waar die aan te schaffen zijn? :roll:
Groet,
Harm
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- clemturbo
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Enschede
- Wildripper
- Type: R1200RT
- Land: Tsss echt niet
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Re: koplamp stickers
En was er zelfs een of ander file zodat je daarmee naar de drukker kon.
kan het alleen nog ff niet vinden.
gr Martin
- clemturbo
Maar ik zie nergens een foto van de RT met die sticker( ben toch benieuwd)
Clemens
- dhr
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Alpine Weiss
- Land: NL
- Contacteer:
clemturbo schreef:Ja die file heb ik gedownload, maar kan er niets mee.
Maar ik zie nergens een foto van de RT met die sticker( ben toch benieuwd)
Clemens
- clemturbo
Maar ben toch benieuwd hoe dit er in het echt uit ziet.
Clemens
- Wildripper
Anders ff een pb aan Patrick en vraag hem nog even een foto te plaatsen. memberlist.php?mode=viewprofile&u=33" onclick="window.open(this.href);return false;
Persoonlijk vind ik het idee van deze stickers niet zo mooi, maar ja ieder zijn eigen smaak uiteraard.
KOPLAMP STICKERS: zo ziet het er uit!
Zo ziet mijn 1998'er met 101.000 km er dus uit met die stickers: [img]http://www.mijnalbum.nl/Album=D6SKL8ZZ[/img]
Geen idee hoe ik dat stickerbestand op dit forum krijg, maar wie me een mail stuurt op patrick.oib.janssens@skynet.be krijgt het per omgaande. Het is een ADOBE ILLUSTRATOR bestand en dat kan je dus enkel openen als dit programma op je PC is geïnstalleerd.
Ga er maar mee naar een lettershop en ze "snijden" de stickers daarmee uit een zelfklevend vel. Ik koos donkergrijs metallic wat mooi kontrasteert met het lichtgrijs van de machine. Heb je een andere kleur dan moet je creatief zijn. Mijns idee is dat een donkere moto om een lichte sticker in dezelfde tint vraagt en vice versa.
Succes,
Patrick
- Wildripper
- dhr
- Contacteer:
Smaken verschillen he

Ik vind het super!!!
Maar ja...en nu...
Patrick: Super...ik mail je ff!!!
- clemturbo
Zou zo alleen niet weten welke kleur sticker er bij toendragrun past.
Clemens
- Hazeldonk
- Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
- Woonplaats of omgeving: Dordrecht
- Contacteer:
waarom zou je door een paar stikkers te plakken een 1100 op een 1150 laten lijken als je ook een 1200 kan hebben?
Je hebt dan in ieder geval een echte!!
:;

Ben
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
RT1200

Maar zonder gein, ik vind het ook wel mooi.
En het gaat er volgens mij niet om op een 1150 te lijken, het staat gewoon iets beter met scticker.
De voorkant van een 1100 is redelijk lomp..... :roll:
- BeemerBert
- Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute
Die Hard Helmond schreef:Ziet er super uit, ik wil dit al heel lang. Ik heb gewoon een mal gemaakt van stevig papier. Alleen zoek ik nog een zwarte sticker van die afmeting (14x12 voor een zijde). Ik vind zwart (of heel donker grijs) op mijn bike(glacier grun) wel het mooiste... ik zal eens kijken waar ze bij mij in de buurt stickers hebben. Misschien werkt plakfolie ook, kan het er evt ook weer af.
Bij bedrijven die aan autobelettering doen hebben ze de stickers op de rol :)
of eventueel wat reststukjes, vragen kost niks.
Groet, Bert

- peijsj
- Type: R1100RT
Maar ieder zijn meug.
Jan
Ook is die heel mooi aangebracht. Hou de effect van de zonnelicht (UV straling) in de gaten. Je hebt (misschien) kans dat je straks toch naar een belettering kwaliteit vinyl over moeten gaan.
Ook bedankt voor de foto

Gr,
Kenny
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:

peijsj schreef:Ik vind het toch minder. Hij is zijn "smoel" kwijt en daarmee een stukje identiteit.
Maar ieder zijn meug.
Jan
Jos WRSM
- dhr
- Contacteer:
Een 1100RT is geen 1150RT of 1200RT, heeft een heel ander smoel. wat ronder (oubolliger?) en niet zo scherp gesneden.
Ik vind persoonlijk een 1200RT een hele strakke machine en gruwelijk mooi maar mijn 1100RT heeft ook iets speciaals. Daar past m.i. niet zulke scherpe (strakke) belijning bij die deze driehoekjes sugereren.
Die Hard Helmond schreef: Ik weet dat smaken verschillen, maar zo istie toch weer anders....
- han62
Ik vind het leuk gedaan en bovenal met weinig kosten. ben je het zat dan haal je het er weer makklijk af. er zullen altijd voor en tegenstemmers zijn gelukkig maar anders reden we allemaal met dezelfde kleur en uitvoering en tanken we allemaal dezelfde benzine en kozen we allemaal voor de zelfde vriendin/vriend of voor allebei.
Er is een rubriek pimpen die BMW en wat is er mis met dit bescheiden stikkertje niks toch. Ik zie het als een rij nieuwbouwwoningen ze worden in basis allemaal hetzelfde opgeleverd Althans staan hetzelfde op de oorspronkelijke tekening. maar als ze zijn opgeleverd kiest de 1 voor een laminaat en een ander voor plavuizen en weer een ander voor wat anders. wat je buren er van vinden is totaal onbelangrijk het gaat er om wat jij er zelf van vind. als jij het mooi vind dan is dat zo, voor jou dus en een ander mag daar over van mening verschillen.
Zet je een foto op het Forum dan betekend dat wat vinden jullie er van en krijg je voor en mede standers. Ik zag op het Duitse RT Forum een 1200RT in een aparte kleurstelling met biezen antraciet in licht en donker dacht ik. zo op het eerste gezicht denk je ik vind de mijne mooier maar vind je dat over een jaar of langer ook nog wat ik wil zeggen is ook smaken verchillen niet alleen maar kunnen ook veranderen.
Al vaker gezien dat iemand iets eerst niet mooi vond na enige tijd toch zijn mening bijstelde en het toen niet meer lelijk vond. andersom komt natuurlijk ook voor.
Ik hoop nog veel creatiefs te zien op het Forum en daar buiten.
http://i426.photobucket.com/albums/pp34 ... 0RT187.jpg[/IMG]
- peijsj
- Type: R1100RT
Jouw statement is duidelijk en ik ben het er nog mee eens ook. Mijn mening blijft mbt dit issue echter ongewijzigd.
Mijn 1100 hoeft niet op een andere motor te lijken maar het staat iedereen vrij om te doen en laten wij hij/zij wil.
Zo goed als ook iedereen vrij is om zijn/haar mening te geven.
Groet
Jan
Precies! Ik vind de 1200RT juist heel erg ehhh...niet zo mooi zullen we maar zeggen. Inderdaad een smaakkwestie. Gelukkig maar, anders reden we allemaal op dezelfde brommers. Niet dat ik helemaal verrukt ben van de RT die ik niet heb, maar echt lelijk vind ik 'm niet. De K1100RS die ik hiervoor had vond ik helemaal top. Lekker groot, bruut, een echte Duitser. Ik vind zelf de GS een hele mooie BMW. Een collega van me heeft er een en ik ga in oktober met een paar man naar Marokko en in de groep rijden ook 2 GSen mee. Lekker stoere machines. De RT is weer een heel andere machine natuurlijk. Heerlijk praktisch voor de lange stukken.dhr schreef:Inderdaad smaken verschillen (gelukkig).
[knip]
Ik vind persoonlijk een 1200RT een hele strakke machine en gruwelijk mooi maar mijn 1100RT heeft ook iets speciaals.
- han62
Toen de 1200RT uitkwam vond ik hem eigenlijk ook niet echt mooier dan mijn 1150RT waar ik heel tevreden over was. maar uiteindelijk ben ik overstag gegaan nadat ik er op had gereden. Hij stuurt gewoon nog beter dan de 1100 en de 1150RT dat komt mede door het lagere eigen gewicht zeggen ze. Maar als je het mij vraagt ik vind de 1150RT nog steeds 1 van de mooiste modellen van BMW. en alhoewel ik met plezier rijdt op de 1200RT gebruik ik toch regelmatig en eigenlijk meer mijn 1100GS gewoon omdat ie handzamer is. en zoals Mike al aangeeft voor de langere ritten kies ik meestal voor de RT.Mike Philippens schreef:Precies! Ik vind de 1200RT juist heel erg ehhh...niet zo mooi zullen we maar zeggen. Inderdaad een smaakkwestie. Gelukkig maar, anders reden we allemaal op dezelfde brommers. Niet dat ik helemaal verrukt ben van de RT die ik niet heb, maar echt lelijk vind ik 'm niet. De K1100RS die ik hiervoor had vond ik helemaal top. Lekker groot, bruut, een echte Duitser. Ik vind zelf de GS een hele mooie BMW. Een collega van me heeft er een en ik ga in oktober met een paar man naar Marokko en in de groep rijden ook 2 GSen mee. Lekker stoere machines. De RT is weer een heel andere machine natuurlijk. Heerlijk praktisch voor de lange stukken.dhr schreef:Inderdaad smaken verschillen (gelukkig).
[knip]
Ik vind persoonlijk een 1200RT een hele strakke machine en gruwelijk mooi maar mijn 1100RT heeft ook iets speciaals.
Maar ik overweeg toch het volgend weekend met Quispel motoren uit Deurne de 3 daagse trip naar de Ardennen met de GS te gaan. en dat heeft dan ook weer praktische redenen.
http://i426.photobucket.com/albums/pp34 ... 0RT187.jpg[/IMG]
Wellicht handig in de Forum downloads te plaatsen

Nadeel van externe links, zoals foto's, is het feit dat als iemand "er mee op houdt", de foto's (en dergelijke) ook wegvallen.
Bedankt alvast!
Update: Het Adobe bestand van ClemTurbo ontvangen, bedankt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 2302 Weergaves
-
Laatste bericht door RT1
-
- 2 Reacties