cardan of versnellingsbak

Zelf sleutelende leden vertellen over hun project en/of laten de voortgang daarvan zien.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
mars

cardan of versnellingsbak

Ongelezen bericht door mars »

Hallo ik heb het volgende voor in neutraal hoor ik geen geluid in een versnelling geplaatst hoor ik een ratelend geluid maar ik kan iedere versnelling gemakkelijk nemen ook voel ik geen weerstand als een versnelling opstaat wat kan er nu stuk zijn de cardan of de versnellings enof de koppeling ???????? _001 :( :(
[groet] Mars
Ton1959

Re: cardan of versnellingsbak

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Je wil zeggen dat de motor niet vooruit gaat als hij in zijn versnelling staat? In dat geval denk ik dat heel misschien dat er iets met de spiebanen van je koppeling of de versnellingsbak aan de hand is.
mars

Als het dat zou zijn is dit makkelijk te herstellen of wordt dit een dure grap dank bij voorbaat :( :( :(
[groet] Mars
JeHo
Type: R1200RT
Bijz: kleur schwartz 2 (bmw autokleur)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zuiden

Ongelezen bericht door JeHo »

Als de splines van koppelingsplaat en ingaande as van versnellingsbak idd stuk zijn zodat de plaat
over de as draait wordt dit een dure grap , ook al doe je het zelf.Of je dit zelf aankan ligt aan je sleutel ervaring .
Zonder technische kennis niet zelf aan beginnen.Succes.
m.v.g. JeHo
mars

Ik heb reeds contact opgenomen met een motorgarage bij me in de buurt die spreekt van een kostprijs rond de 1000€ .Nu overweeg ik of die kosten nog zinvol zijn, heb 77000 km op de teller staan er moeten ook nog twee nieuw banden op en heb de fiets recent tweedehands gekocht waarvan ik niet weet hoe de vorige eigenaar ermee om ging. _001
Heb zelf 2000km gereden serdert begin maart.
[groet] Mars

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Sleutelprojecten van leden”