Calsci staat voor California Scientific:

http://www.calsci.com/motorcycleinfo/R1150RTprod.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Die gaten zijn wel nodig bij grotere ruiten om de druk te verminderen; je krijgt anders een vacuum aan de achterkant. Alternatief is dikker/steviger materiaal, maar dan wordt ie ook 2x zo duâh. Volgens mij merk je niet veel van die gaten. Het is niet zo dat ze achter de ruit voor extra turbulentie zorgen; het voorkomt het juist.motorpappa schreef:Ik vind die extra gaten wat minder en zou zelf iets zoeken met een flip-up.
Ik zag ergens iemand die gewoon zelf een nieuw scherm had gemaakt van dik perspex plaat. De vorm kun je zelf kiezen en ook de hoogte. Uitzagen met een fijn decoupeerzaagje en de randen afwerken met zeer fijn schuurpapier en polijstmiddel.motorpappa schreef:Ziet er leuk uit.
Ik vind die extra gaten wat minder en zou zelf iets zoeken met een flip-up.
Mijn oude GL1200 ruit die ik had aangepast voor de RT is ingescheurd en ben wel af en toe aan het kijken wat ik zou willen, maar het geld ontbreekt een beetje momenteel.
Bedankt voor de leuke info
Gr Micha