Ik ben Rudi (België), op de motor sinds 1983, BMW-rijder sinds 1987 en ik mag hiér dan wel nieuw zijn, maar draai toch al wel wat jaren rond op RT’s: zowel met de K100 als K75, maar de laatste 10 jaar op de R’s: 2x



De 1100 en 1150 hadden eigenlijk weinig of geen geheimen meer. Anders is het voor de 1200, daarom ook mijn zoektocht naar wat bijzonderheden. Heb al wel wat gevonden, o.a. over de mogelijkheden voor het vervangen van het zwakke toeterke door een iets krachtiger alternatief => iemand nog persoonlijke ervaring met de plaatsing van de dubbele originele claxons (met ev. extra verloopkabeltje)? Verder vind ik bij elk bezoek wel iets nieuws / bruikbaars.

De aanschaf van de 1200 maakt ook dat mijn


Hoop hier in de toekomst nog veel op te steken en zal dus regelmatig ’s komen piepen.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Grtz, Rudi