Heeft iemand ervaring met de stuurverhogers,en bovendien met dezelfde lichaamslengte en fietstype? En de daarbij behorende voordelen of nadelen?
Graag antwoord en evt andere merken verhogers enz.
Groet,Jeroen.
Moderator: RT_Patrick
jaybmw schreef:Overweeg de stuurverhogers van 2cm hoger en 2cm naar je toe aante schaffen van Nedplex. Heeft iemand deze exemplaren en wat zijn de bevindingen.Net op de middenbok gezeten en mij valt op dat ondanks mijn lange armen ze redelijk gestrekt zijn op de standaard zit -positie op mijn 1200rt.Op langere stukken begint het tussen de schouders wat zeer te doen.Ik hoop met de verhogers rechter in het zadel te zitten en de ellebooghoek wat te verkleinen zodat ik relaxter zit.....
Iemand tips?
Groet Jeroen.
Hoi Jeroen, uiteindelijk blijkt na een 2de mri dat een spier diep in mijn schouder (supraspinata) gescheurd is en de aanhechtingpees op het bot ontstoken ( tenditus). Vermoedelijke oorzaak mijn kleine ongeluk waarbij ik van links werd aangereden door een brommer en ik naar rechts viel. Heb er zo'n anderhalf jaar mee gelopen. Inmiddels voor 90 % genezen.jaybmw schreef:Zojuist verhogers bij Nedplex besteld.Indien ze niet bevallen dan mag ik ze omruilen,aldus Olivier.Ze zijn deze week in huis dus ga ik ze monteren en hoop dat ze bevallen.De 1e langduurtest vind eind Mei begin Juni plaats,het wordt Eifel/Luxemburg.
@Paul: Gezien het feit dat je een een mooieonder je kont hebt hangen,mag ik ervanuit dat je schouder minder hinder geeft of geheel pijnloos is?
Wel tof dat je weer rondsnord,.
Grtn Jeroen.
Lekker vooruitzichtjaybmw schreef:Stilaan al wat gaan inpakken en over 1 week richting Bollendorf in de Zuid-Eifel.
,Jeroen.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!