nieuw
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
nieuw
Dag allemaal,
Sinds vandaag ben ik ook lid. Ik heb een nieuwe 1200RT (november). \
Ik ben inmiddels 54 jaar. Voorheen reed ik op scooters (Peugeot Elystar/Elyseo - ik heb er nog steeds een -) naar mijn werk. 28 km. Toen het mogelijk werd om een Piaggio MP3 400 cc te kopen, met b rijbewijs, was ik er als eerste bij. Maar ja dat smaakt naar meer. Toch even het rijbewijs A gehaald en kort daarop mijn Piaggio op de motorbeurs ingeruild tegen een 1200RT uit 2007. Na 17.000 km binnen het jaar kon eik een voordelige transactiemaken met motor Houtrust in Den Haag en zodoende rij ik nu op een full option nieuwe 1200RT. Mijn vrouw gaat graag achterop voor toerritjes en heb ook een aantal toervrienden. Binnenkort naar het Sauerland en van de zomer naar de Vogezen.
Sinds vandaag ben ik ook lid. Ik heb een nieuwe 1200RT (november). \
Ik ben inmiddels 54 jaar. Voorheen reed ik op scooters (Peugeot Elystar/Elyseo - ik heb er nog steeds een -) naar mijn werk. 28 km. Toen het mogelijk werd om een Piaggio MP3 400 cc te kopen, met b rijbewijs, was ik er als eerste bij. Maar ja dat smaakt naar meer. Toch even het rijbewijs A gehaald en kort daarop mijn Piaggio op de motorbeurs ingeruild tegen een 1200RT uit 2007. Na 17.000 km binnen het jaar kon eik een voordelige transactiemaken met motor Houtrust in Den Haag en zodoende rij ik nu op een full option nieuwe 1200RT. Mijn vrouw gaat graag achterop voor toerritjes en heb ook een aantal toervrienden. Binnenkort naar het Sauerland en van de zomer naar de Vogezen.
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Re: nieuw
Dez, van harte welkom op dit forum ! Mooie R heb je gescoord...dat doet maar tegenwoordig.
Geniet er van !

Geniet er van !
GrTz
BertL
BertL
- Lexrt
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Best
Re: nieuw
Welkom op het forum, ook in november een nieuwe r1200rt gekocht rijdt geweldig.
Veel veilige kilometers
Groeten Lexrt

Veel veilige kilometers
Groeten Lexrt

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!