Een ander nieuw lid...

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Armando32

Een ander nieuw lid...

Ongelezen bericht door Armando32 »

Goedendag RT collega's,

Mijn naam is Armando Mager - 33 jaar jong - en heb mij sinds kort aangemeld en geregistreerd op het RT forum (geweldig forum). Mijn 'RT carriere-tje' begon ongeveer 5 jaar terug met een blauwe R850RT. Deze heb ik ongeveer 3 jaar gehad. Daarna een half jaartje een andere (niet van toepassing om het merk hier te noemen :D ) motor gereden vanwege het goede weer). Maar in december weer overgestapt naar het vertrouwde merk! Deze R1150RT rijdt ik nu - met veel plezier - 2 jaar!!! Uiteindelijk wil ik naar de R1200RT.

Ik heb al wat behoorlijk rondgeneusd op het forum en ik moet zeggen TOP _004 . Veel bruikbare tips. Al is mijn kennis wat betreft motortechniek erg nihil, maar deze wil ik wel via het forum en de TECH DAGEN behoorlijk gaan uitbreiden!

Ik wil alvast iedereen bedanken die bruikbare tips hebben gegeven over van alles en nog wat.

Ik zal nog erg veel plezier beleven aan dit forum! Super!!!!

Gegroet,
Armando
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: Een ander nieuw lid...

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Armando uit Roermond!
Veel plezier met je -1150- en op dit forum. Ennuh...zo'n 1200..da ism toch nét nie... :D
Laatst gewijzigd door Berrybeer op 07 apr 2012, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Hoi,

[welkom]
Zo zie je maar weer: BMW laat je niet meer los _004
Goeie keuze en die 1200 kan ik zeker adviseren als ervaringsdeskundige :D

Luc
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Berrybeer schreef:[welkom] Armando uit Roermond!
Veel plezier met je -1150- en op dit forum. Ennuh...zo'n 1200..da ism toch nét nie... :D

Beginnen we nu het eigen merk af te kraken?? Ieder zijn ding, toch :?: :?: :?:
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

:D :lol: :-) :oops:
marcmuts

Ongelezen bericht door marcmuts »

Hoi Armando,

Welkom op het RT-forum. Ik zat al even te studeren op je foto - gevaarlijke uitspraak want wie is nu vriendin 1 en wie 2 ? Big RT Smile

Veel veilige km toegewenst!
Armando32

Ongelezen bericht door Armando32 »

Nou marcmuts, als je goed naar het gezicht kijkt van mijn vriendin 2?, dan kun je al een invulling maken of niet.... hahahaha... :D
1-handed
Type: R1200RT
Bijz: www.1-handed.com
Woonplaats of omgeving: Sappemeer
Contacteer:

Ongelezen bericht door 1-handed »

jong geleerd is ................................. :-)

welkom
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Veel plezier met je R1150RT Armando. En mischien mag je zelf wel achter op de motor plaats nemen straks als een van de vriendinnen toch op de eerste plaats wil blijven.

Ton Big RT Smile
pesyl6

Ongelezen bericht door pesyl6 »

De voorkeur voor de 1200 is voorstelbaar, wacht met proefrijden totdat u het zeker weet, want anders wilt u niet anders meer. Scheelt een hoop getril en schakelt als het spreekwoordelijke mes door de boter.
marcmuts

Ongelezen bericht door marcmuts »

pesyl6 schreef:De voorkeur voor de 1200 is voorstelbaar, wacht met proefrijden totdat u het zeker weet, want anders wilt u niet anders meer. Scheelt een hoop getril en schakelt als het spreekwoordelijke mes door de boter.
Mwah, ik ben reeds voorzien van een 'leuke' R1200RT dus klinkt het misschien een beetje dubbel; maar ik zou liever een aangeklede R1100RT of R1150RT rijden dan een kale R1200RT.
Het "1200" gevoel zit voor mij met name in de ASC, ESA, RDC, MP3, RDS Radio etc etc.
Als het op beleving aankomt vind ik een 1200 maar een flauwe bedoeling t.o.v. de R1150RT. Een 1200 bijvoorbeeld smeekt om een andere uitlaat ipv dat standaard chromen geval waar alleen maar "natte scheten" uitkomen.
pesyl6

Ongelezen bericht door pesyl6 »

Die beleving is inderdaad iets wat je misschien gaat missen, maar mogelijk ook als de boer met kiespijn... Een soepele motorloop incl. Prima zit en stuurgedrag doen dan toch wonderen als je overstapt.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”