Handschoenen en SRC

Aanbevelingen, ervaringen, nieuwtjes over kleding, laarzen, handschoenen enz.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Jos1200rt
Type: R1250RT
Bijz: Vstream ruit, BMW topcase, Navigator 6, Metzler
Land: nl
Woonplaats of omgeving: Hoogland

Handschoenen en SRC

Ongelezen bericht door Jos1200rt »

Ik heb tegenwoordig een Schubert met communicatie. Nu vraag ik mij af of iemand ervaring heeft met welke handschoenen je het makkelijkst de headset bedient. Met mijn huidige handschoenen heb ik geen gevoel en kan de knoppen moeilijk vinden. Als iemand advies heeft _004 -1100-
Jos 1100RT
Drive carefully, alleen n kat heeft meerdere levens.
RHarryRT

Handschoenen en SRC

Ongelezen bericht door RHarryRT »

Jos,
Bij werkt het niet met handschoen aan,dus stoppen en harder zetten of muziek aanzetten.
Het systeem werkt bij mij al twee jaar prefect ,de batterij gaat echt lang mee zeker een dag of twee.

Groet Harry
wil51
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heemstede

Handschoenen en SRC

Ongelezen bericht door wil51 »

Mij lukt het alleen met zomerhanschoenen. Maar ook niet makkelijk. Eigenlijk hoef ik bijna nooit onder rijden wat te veranderen. Vind ik ook niet veilig.
HenkvanR
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Apeldoorn

Re: Handschoenen en SRC

Ongelezen bericht door HenkvanR »

ik gebruik het systeem al vanaf dat het op de markt kwam en ben er zeer tevreden over, vooral voor wat ik gebruik.....Ipod shuffle en praten met mijn dochter als we samen rijden.
Het enige wat ik een beetje een minpuntje vind is de afstand, na ongeveer 300 meter is de verbinding met mijn dochter haar setje weg.
Verbind trouwens wel weer automatisch.
Ik kan de knoppen redelijk goed vinden, harder, zachter, verbinden, en aan en uit gaat prima, alleen, inderdaad niet zo makkelijk met BMW winterhandschoenen, maar die draag ik alleen als het héééél koud is.
Maar ik zet hem eigenlijk altijd aan voor ik opstap en hoef er dan niets meer aan te doen.
Het is ook een kwestie van wennen vooral wáár de knoppen zitten.
Verder een zeer tevreden gebruiker.
_004 _004 _004
[groet]
HenkvanR -1200-
marcmuts

Ongelezen bericht door marcmuts »

Ik vind het systeem prima te bedienen, zowel met de BMW Atlantis handschoenen, BMW Air of BMW Summer Pro handschoenen. Even wennen, maar ik hoef eigenlijk alleen maar m'n helm aan/uit te schakelen, de rest gaat automatisch.

De truc is even de knoppen van voren af te tellen, tot je de ribbel voelt van de "telefoonknop". Idem voor volume, achteraan beginnen.

...Fingerspitzengefulh...
Jos1200rt
Type: R1250RT
Bijz: Vstream ruit, BMW topcase, Navigator 6, Metzler
Land: nl
Woonplaats of omgeving: Hoogland

Ongelezen bericht door Jos1200rt »

Fingerspitzengefühl is denk ik wel het ware woord. Ik ga verder met zoeken naar die handschoen die mij dat Fingerspitzengefühl _004 geven . [groet] en bedankt voor de reacties
Big RT Smile Jos1100rt
Drive carefully, alleen n kat heeft meerdere levens.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Motorkleding”