Handvat verwarming

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
jos hensels

Handvat verwarming

Ongelezen bericht door jos hensels »

Ik heb op mijn r1100rt handvatverwarming, op zich is dit wel een luxe. Echter sinds de vorige week gaat dat ding niet meer uit. Hoe ik ook schakel met die knop.
Ik heb er dus nu de zekering maar uitgehaald. I s er iemand die raad weet.
Benji
Type: R1150RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Limburg

Re: Handvat verwarming

Ongelezen bericht door Benji »

Hoi Jos
Welkom op het forum, je kunt eens kijken bij handige downloads, hier kun je de elektrische schema´s dowloaden en kun je zien dat de handvatverwarming via de zekering, drukknop aangestuurd wordt. Zover dat ik kon zien, zit er geen relais tussen, dus volgens mij zit het probleem in de drukknop.
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
japachap
Type: R1150RT
Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Enschede

Re: Handvat verwarming

Ongelezen bericht door japachap »

Probeer een buis 'elektrisch kontact reiniger' door het huizing te spuiten en beweeg het knopje gelijktijds. Misschien is er wat vuit in de schakelaar (had dezelfde probleem met het mistlamp schakelaar op mijn 1150...).
Als je handvatten erg verouderd zijn, is het mischien geval van kapot handvat- maar kijk de zekeringen en schakelaar eerste aan.
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)

Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”