Even voorstellen: PaPinkelman

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

PaPinkelman
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW F800GT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Helmond

Even voorstellen: PaPinkelman

Ongelezen bericht door PaPinkelman »

Hallo RT vrienden!

Mag ik mij even voorstellen: Frank uit Geldrop, 48 jaar en sinds gisteren bezitter van een R1100RT uit 2000.
Ik heb de afgelopen 12 jaar K-modellen gereden (K100RS-16V en K1100LT), en vond het tijd voor iets anders! :D
Ooit ben ik begonnen op een BMW boxer (R60/7), en uit die tijd heb ik mijn nickname overgehouden....

Ik hoop veel plezier aan de RT te beleven. Staat nog bij de dealer, binnenkort ophalen en intercom & GPS (Garmin SP2610) monteren en dan is-tie helemaal klaar! Zodra de RT er is, zal ik nog een mooiere foto posten.
Groeten,
Frank

BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door dhr »

Welkom Frank,

dus een doorgewinterde BMW rijder :D
Hoeveel nachtjes slapen nog :?:

Zeg, die opmerking over je nickname vraagt natuurlijk wel om meer :;
Welk verhaal zit daar achter :?:

hgr
Kees
PaPinkelman schreef:Hallo RT vrienden!

Mag ik mij even voorstellen: Frank uit Geldrop, 48 jaar en sinds gisteren bezitter van een R1100RT uit 2000.
Ik heb de afgelopen 12 jaar K-modellen gereden (K100RS-16V en K1100LT), en vond het tijd voor iets anders! :D
Ooit ben ik begonnen op een BMW boxer (R60/7), en uit die tijd heb ik mijn nickname overgehouden....

Ik hoop veel plezier aan de RT te beleven. Staat nog bij de dealer, binnenkort ophalen en intercom & GPS (Garmin SP2610) monteren en dan is-tie helemaal klaar! Zodra de RT er is, zal ik nog een mooiere foto posten.
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
PaPinkelman

Re: Even voorstellen: PaPinkelman

Tja die nickname.....
Die is ontstaan tijdens een motorvakantie in Engeland met een stel vrienden, omdat één van ons "de bolle" werd genoemd (je mag niet raden waarom :lol: ), was het toen een zaak om eenieder van een passende bijnaam te voorzien. Tja, en zo is het dus gekomen,....(waarom het nou precies deze is geworden, dat weet ik echt niet meer, maar dat is wel vaker met bijnamen).
Omdat ik nu na jaren K-modellen weer een boxer ga rijden, leek het mij wel passend om de oude bijnaam ook maar weer van stal te halen!

Ik moet overigens wel nog even wachten op de RT :( . Hij is eind van de week klaar, maar ik ben dan voor een weekje in het buitenland. Dus het zal wel over 1,5 week of zo worden. Geeft niet, kan ik langer genieten van de voorpret! :D
Groeten,
Frank

BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
Paul

Ongelezen bericht door Paul »

Haha dat noem ik geen voorpret hoor.
Ik kan er zelf erg slecht tegen als ik moet wachten op iets nieuws.
Ik slaap er zelfs slecht van.... :oops:
PaPinkelman

Na (te)veel nachtjes slapen was het vandaag zover: ik kon mijn 1100RT ophalen bij de motorzaak! En met een grote grijns op mijn gezicht naar huis gereden :D
't Was wel even wennen, een heel ander karakter dan mijn vorige fiets (K1100LT). Volgend weekend intercom en navigatie inbouwen en dan veel km's maken! Morgen een mooie foto maken voor het RT-foto-topic.
dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Ongelezen bericht door dhr »

Frank, van harte gefeliciteerd, je zult denk ik geen spijt krijgen.
Ik heb zelf niet die ervaring maar we hebben hier veel voormalige K rijders en die willen geen van allen terug.
Veel fijne en veilige KM's
PaPinkelman schreef:Na (te)veel nachtjes slapen was het vandaag zover: ik kon mijn 1100RT ophalen bij de motorzaak! En met een grote grijns op mijn gezicht naar huis gereden :D
't Was wel even wennen, een heel ander karakter dan mijn vorige fiets (K1100LT). Volgend weekend intercom en navigatie inbouwen en dan veel km's maken! Morgen een mooie foto maken voor het RT-foto-topic.
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”