Even voorstellen!

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Warner58

Even voorstellen!

Ongelezen bericht door Warner58 »

Hallo RT rijders,

Bij deze wil ik me even voorstellen: Mijn naam is Warner en ik ben 54 jaar jong.
Ik heb mijn motorrijbewijs sinds 8 jaar. De eerste jaren heb ik ervaring opgedaan op een Pan European.
In 2011 heb ik mijn motor verkocht en een Piaggio X8 aangeschaft ( De grootste fout in mijn leven) ik was er een half jaar gelukkig mee toen heb ik er een punt achter gezet.
Voor woon werk verkeer was het een prima ding maar niet om te gaan toeren, mijn vrouw zat 1 keer achter op de Piaggio en hield het ook al voor gezien.
Sinds 09 maart 2012 ben ik de trotse bezitter van een blauwe BMW R 1150 RT, nu kan ik weer heerlijk gaan toeren met of zonder mijn liefje.

Groetjes Warner
-1150-
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Re: Even voorstellen!

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Hallo Warner,

Welkom op dit gezellige forum.
Heel veel plezier met je RT, goede keuze.

Richard
JoJothefirst
2024
2024
Type: R1200RT
Bijz: zumo XT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Groningen

Ongelezen bericht door JoJothefirst »

Warner,

welkom hier [welkom]
Warner58 schreef:( De grootste fout in mijn leven)
Het is je vergeven, we nemen allemaal wel eens een foute beslissing. En dat 'we' zo tolerant zijn komt omdat je
Warner58 schreef:de trotse bezitter van een blauwe BMW R 1150 RT
bent.
Goed besluit man _004
Ik weet zeker dat je hier heel wat langer plezier van gaat hebben dan van die 'andere'.

[groet]
JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Warner!

Veel plezier op dit forum en met je -1150- ...dat blijven toch de mooiste... :D . Wel opvallend dat je niet bent teruggekeerd naar de Pan..had je een speciale keuze voor een boxer...of was het meer een kwestie van toeval?

[groet]
Berry
wilcobeettjer

Ongelezen bericht door wilcobeettjer »

Hoi Warner

Welkom hier op het RT-forum.
Vindt het een geweldige kleur _005,komt die uit de buurt of heb je stad en land mogen afzoeken voor dit mooie exemplaar?
trouwens de foto is genomen met een mooie achtergrond _004
Zie dat je ook hier aan de GOUDKUST woont :lol: dus wie weet ga ik je binnekort eens tegenkomen!

Groeten en veel plezier van je aanwinst Wilco
Warner58

Bedankt voor jullie reacties.

Ik was dus opzoek naar een nieuwe motor die iets lichter is dan de pan maar wel de zelfde aantal cc. Vandaar dat ik de BMW tegen kwam. Ik heb natuurlijk wel stad en land afgezocht naar een mooie BMW. Kleur was voor mij niet belangrijk toevallig is het een blauwe geworden heb er al twee toertjes opzitten en als ik nu naar buiten kijk begint het weer te kriebelen "dus" na mijn late ontbijtje nog een rondje.

Allemaal veel rijplezier en veilige kilometers, en wie weet tot ziens.. Groetjes Warner.
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

[welkom]
Veel plezier met je -1150- en veel veilige kilometers .
Zelf heb ik de eerste 500 km van dit jaar er weer op zitten en ik ben dus erg blij dat de pekel vertrokken is.

Luc
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Veel plezier met de Rt en op het forum Warner

Ton _004
Warner58

Ik ben eveneens blij dat de pekel vertrokken is, het zonnetje mag van mij blijven alleen een paar graadjes warmer.
Als het weer zo blijft is plezier gegarandeerd.

Warner -1150- Big RT Smile

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”