http://www.demotorsite.be/content/betra ... rophy-1200
Moderator: RT_Patrick
Als je niet van trillen en schudden houdt, zou ik gelijk voor 2 x 3 cilinders gaan.scan schreef:Misschien prikkelt dit de heren in Munchen om ook weer eens een fameuze 3-cylinder te maken.
Altijd beter dan zo'n trillende en schuddende boxer.
Beter goed gejat dan slecht geïmiteerd!
Is dan een elektrische niet nog beter? Met een intelligent soundsystem waarop je kunt aangeven wat voor geluid je wilt: van een stampende 1-cilinder tot aan een ster 18-cilinder en alles er tussen in; je bepaalt het volume, bouwt er een kunstmatig schakelmoment in, een paar flinke speakers, desnoods voor de liefhebbers nog een paar onbalansmotoren en we zijn klaar. s'Avonds aan het stopcontact etc. Geur-generator met naar keuze ether, benzine, olie of een mix. Lekker stil over de dijkweggetjes en blaten waar het kan!HansD schreef:Als je niet van trillen en schudden houdt, zou ik gelijk voor 2 x 3 cilinders gaan.scan schreef:Misschien prikkelt dit de heren in Munchen om ook weer eens een fameuze 3-cylinder te maken.
Altijd beter dan zo'n trillende en schuddende boxer.
Beter goed gejat dan slecht geïmiteerd!
Heb je 'm ook vergeleken met de 1300ST? Lijkt 'ie eigenlijk nog meer op! Owja, die ST was er nog vóór de 12RT ...... dus wie kopieert nu wie?Berrybeer schreef:Kzat eerder op de avond de nieuwe Motoplus door te bladeren (erg leuk blad overigens, denk dat ik de promotor er maar uit doe, maar dat terzijde), kom ik op blz.17 en denk ik eerste instantie; "Hé, een test over de". Mijn direct daarop volgende tweede gedachte was: "of is het nu de k1600GT?". Nope...twee keer fout; het is de nieuwe Triumph Trophy 1200. Ben op het net meteen naar plaatjes gaan zoeken, en de foto in de bijgevoegde link is dezelfde als de grote foto in de Motoplus. In de Motoplus staat verder ook nog een foto van het voor aangezicht...en dan is het net echt een R1200RT...
![]()
http://www.demotorsite.be/content/betra ... rophy-1200
RT - ers doen het op koppel, over een jaar of twee hebben ze dat bij Triumph ook door......................Kees Jan schreef:
Hoewel de Triumph meer vermogem levert.............................
Groet,
Kees Jan
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!