Nog een weekje geduld

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Arie1962

Nog een weekje geduld

Ongelezen bericht door Arie1962 »

Beste forumleden.

Ruim 30 jaar geleden ben ik begonnen met motorrijden op een Yamaha enduro. Na een total loss ongeval(letje) heb ik een aantal motorloze jaren gehad. Toen kocht ik mijn eerste BMW een R75/5, waar ik een tiental jaren op heb gereden. Een prachtige fiets voor iemand die van nostalgie houd. Dit heeft mij ertoe doen besluiten een R60 erbij aan te schaffen, die ik ongeveeer 20 jaar heb gehad. Ik ging echter steeds meer kilometers maken en wilde wat meer comfort. Een goede bekende verkocht zijn als nieuw uitziende R100R classic en ik hoefde geen twee keer na te denken. Ik heb hier 8 jaar met heel veel plezier op gereden. Echter het uitzwermen van mijn kinderen heeft ertoe geleid dat ik beide motoren heb verkocht en vorig jaar mijn eerste auto heb aangeschaft. Maar zoals zo vaak bij een verknochte motorrijder kruipt het bloed waar het niet gaan kan en ben op zoek gegaan naar een nette R1150RT. Vanmiddag was ik op tijd thuis van mijn werk en zag op internet een afschuwelijk mooie zojuist geplaatste RT voor een schappelijke prijs. Ik heb toen direct de verkoper gebeld en een proefrit gemaakt. Natuurlijk was het vol in de roos en heb vervolgens de knoop doorgehakt. Nu is het wachten tot eind volgende week dat hij netjes gepoetst op mij staat te wachten.

Hopelijk een mooie zomer en veel veilige kilometers .

Groeten Arie.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Arie1962 op 04 mar 2012, 01:07, 1 keer totaal gewijzigd.
JoJothefirst
2024
2024
Type: R1200RT
Bijz: zumo XT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Groningen

Re: Nog een weekje geduld

Ongelezen bericht door JoJothefirst »

Arie,

welkom op dit forum [welkom] en wat heb jij een mazzel man _004
Zo'n gelukje moet je net hebben. En die 1150 is een geweldige motor, dat kan ik je wel vertellen! Heel veel plezier en ik hoop ook dat je veel aan dit forum hebt.

JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Arie, welkom op dit forum en ik ben heel benieuwd wat je jezelf hebt gegeven. Dus zo gauw als je foto's hebt........
Ik schat wel in dat deze week heeeeeeel lang gaat duren :(
GrTz
BertL
Snellecees
Type: R1200RT
Bijz: en een 33 jaar oude BMW R100rt
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Breda

Ongelezen bericht door Snellecees »

Beste Forumleden,

Ik heb na lang zoeken vandaag ook de knoop doorgehakt en een rode R1150RT bouwjaar 2004 gekocht. Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren, roestige schroeven vervangen en nieuwe accu plaatsen en beurt. Lakwerk ziet er prima uit nergens schade maar vele schroeven zijn verroest en zien er niet uit. Ik heb er mee gereden en hij ligt als een blok op de weg, rijd veel soepeler dan mijn huidige 30 jaar oude R100RT, stuurt prima echt super.
Volgende week ga ik hem ophalen.

Cees
Lexrt
Type: R1200RT/LC
Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Best

Ongelezen bericht door Lexrt »

Arie veel geluk met je nieuwe motor, geniet ervan en veel veilige kilometers toegewenst.

Groeten lexrt -1200- _004
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Een erg mooi exemplaar, Arie ! Een zwarte 1150 zie ik niet zo vaak.
GrTz
BertL
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Mooie brommert Arie _004 . Zie je idd niet zo veel..

Cees...ben benieuwd naar de foto's.. _005 . Maarruh...zo 'n aankoop verdient toch zeker een geheel eigen topic... :D
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Een -1150- willen en dan ook gelijk een exemplaar vinden dat geheel naar je zin is, is behoorlijke mazzel :!: :!: :!:
Als ik naar de foto kijk kan ik me jouw aankoop goed voorstellen. Het is een plaatje :!:

Veel plezier met de -1150- en hier op het forum.

Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”