Niet op de motor maar achterop de aanhanger ( Van Vossen hoog/laag )
Hoe maak ik de BMW vast , dit i.v.m. andere voorvork
Heb een wielklem aan de voorzijde
Stuurstrop of niet, door de vering of niet ( kan dit )
Moderator: RT_Patrick
RVS traanplaat ik dacht € 135 exlc. BTW.1-handed schreef:Weer wat te doen dus , zo een moet ik ook , kopen kan ook bij Van Vossen 95 euries ( was het laten doen goedkoper )
Onze eerste overnachting aldaar is 10 september.1-handed schreef: Misschien gaan wel elkaar zien dan zit in dezelfde omgeving omstreeks begin Sept.
Als je een gele zuurstok met 1 hand en duo dan weet je dat is![]()
Ik ben een werktuigbouwer van een wat oudere lichting. Met mijn opvoeding is het smoren van de dwarskrachten met een strop boven de bovenste kroonplaat langs een voorwaarde om niet steeds in de spiegel te hoeven kijken of het zaakje er nog staat. Dat die strop om het achterwiel z'n werk wel doet geloof ik, maar op die manier sjorren aan de achterbrug vind ik geen nette oplossing.1-handed schreef: Bij de aanhangers bedrijf waar je bij ons in de buurt kan huren hebben ze ook een mooi systeem ( zie foto )
GEEN stroppen , fraai contructie over het achterwiel en alleen voor wielklem en band er om vast
Staat als een huis
Ik heb een goeie leverancier met een bedrijf waar van alles op het gebied van staal en RVS lasergesneden en gezet en gelast kan worden. Als je een beetje gedetailleerde tekening hebt hoe het moet worden kan ik wel even kijken of we daar tegen een iets leukere prijs een keurige oplossing voor kunnen maken.Jekihero schreef:RVS traanplaat ik dacht € 135 exlc. BTW.
Die heb ik als hard copy, als 1-handed dat wil kan ik die maandag omzetten naar pdf en posten.Bert M schreef:
Als je een beetje gedetailleerde tekening hebt hoe het moet worden kan ik wel even kijken of we daar tegen een iets leukere prijs een keurige oplossing voor kunnen maken.
![]()
Bert M
1-handed schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LAAT MAAR ZIEN
kortste klap: zet mij even in ccJekihero schreef:1-handed schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LAAT MAAR ZIEN
PB mij jouw e-mailadres, dan stuur ik 'm als bijlage.
Ronald
Bert M schreef:kortste klap: zet mij even in ccJekihero schreef:1-handed schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LAAT MAAR ZIEN
PB mij jouw e-mailadres, dan stuur ik 'm als bijlage.
Ronald
![]()
Bert M
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!