Even voorstellen: RuudvdBerg
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Even voorstellen: RuudvdBerg
Hallo ik ben Ruud en woon in Bergschenhoek (Zuid-Holland). Ik ben sinds september 2008 de trotse eigenaar van een BMW R1100RT uit 1997. De motor heeft maar 60.000 kilometer gereden en heeft altijd bij een BMW-dealer zijn beurten gehad. Heb tot nu nog niet veel gereden met de motor. Het is de afgelopen periode dan ook baggerweer geweest. Hoop dat het snel beter gaat worden. Ik ben namelijk van plan veel te gaan rijden! Mijn zoontje van 11 jaar oud gaat dan gezellig achterop mee. Heb sinds kort een IMC intercom (MIT-30). Bevalt prima. Zal binnenkort een foto plaatsen van mijn motor.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- Ed Spijker
- Type: R1100RT
Re: Even voorstellen
Ruud van harte welkom op dit leuke forum
Groet Ed
Groet Ed
Een dag geen motor gereden is een dag niet geleefd
-
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: N-Br
Re: Even voorstellen
Welkom!
Het weer wordt steeds beter...
Veel mooie en veilige km's toegewenst!
Het weer wordt steeds beter...
Veel mooie en veilige km's toegewenst!
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Re: Even voorstellen: RuudvdBerg
Hallo Ruud,
Nog een Hoekenaar!
Veel plezier met je RT. Wat voor kleur heeft de RT - dan let ik een beetje op of ik je in de buurt zie rijden...
Hans
Nog een Hoekenaar!
Veel plezier met je RT. Wat voor kleur heeft de RT - dan let ik een beetje op of ik je in de buurt zie rijden...
Hans
Re: Even voorstellen: RuudvdBerg
De kleur van mijn motor is rood. De koffers zijn in kleur meegespoten.