Met de mogelijkheid van het hebben van tabs, zou het handig zijn als voor elke geplaatste link meteen een nieuwe tab of venster wordt geopend.
Dat werkt een stuk overzichtelijker.

Moderator: RT_Patrick
Code: Selecteer alles
[url]www.externelink.nl[/url]
JoJothefirst schreef:Het opmerkelijke van de links in de verschillende berichten is dat sommige wel en andere niet een nieuw venster (tabblad) openen. Ik ben er nog niet uit waar de verschillen zitten, maar krijg het idee dat het niet aan de standaardinstellingen liggen. Je kunt een link gewoon 'kaal' in een bericht zetten, die openen vaak in hetzelfde venster, de links waarbij je tekst als alias gebruikt starten meestal een nieuw venster (of nieuw tabblad). Meestal dus hé, niet altijd 8) Ik dacht eerst nog dat het aan de browser lag die ik gebruik (Google Chrome) maar ook in IE doet dit verschil zich voor.
Mooie uitdaging voor de moderators als ze nog eens tijd over hebben
JoJothefirst schreef:Ehmmm Jos,
ik begrijp het niet helemaal. Voorop gesteld dat ik het roerend met je eens bent dat je het goed voor elkaar hebt!![]()
Maar toch..... De link die je nu in dit bericht hebt staan, opent alvast geen nieuw venster (tenminste niet bij mij). Of was dat nou net de bedoeling? Van die discussie op het internet wist ik niet. Ik als gebruiker vind het veel prettiger dat een link in een nieuw tabblad opent. En nogmaals: het valt mij op dat bij sommige links op dit forum er wel een nieuw venster opent en bij anderen niet. Dus ergens staat er een instellinkje anders dan op een andere plek. Dat is alles wat ik wil zeggen. Ik vind het ook niet super storend dus ga nu niet meteen alle scripts bij langs, het is vandaag tenslotte een beetje feest voor jou dus maak er een mooie dag van.
![]()
JoJo
Jammer...Jos WRSM schreef:Het lijkt me verstandig om het maar zo te laten . . . .
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!