Nolan N90 bevestiging kinriem

Welke helm past bij jou en je RT

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Wullum
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: Lkr. HN

Nolan N90 bevestiging kinriem

Ongelezen bericht door Wullum »

Raarrrr....
Ik wilde de binnenvoering van mijn Nolan N90 wassen, dus voorzichtig verwijderen....
Zit met een paar kunststof klemmetjes vast, 2 strookjes velcro en 2 drukkers. Die 2 drukkers vormen ook onderdeel van de bevestiging van de kinriempjes.

Wat schetst mijn verbazing, breekt zomaar 1 van de 2 drukkers op de helm af, de helft blijft in de voering vastgeklikt zitten...
Omdat dit onderdeel van de kinriembevestiging is, kan ik die riem met een flinke ruk nu lostrekken.... Fijn gevoel, stel je voor dat ik met mijn -850- op mijn plaat was gegaan, geen idee waar mijn helm dan zou zijn teruggevonden, ik denk niet òp mijn hoofd, maar ernáást _003

Enfin, importeur Nerons verwijst mij naar de winkelier, maar dat was een webshop die inmiddels is gestopt, nu maar hopen dat de MotoPort in Den Bosch (Nolan dealer) zo lief wil zijn om mijn N90 voor garantie op te sturen. Gelukkig geeft Nolan 5 jaar garantie en is de N90 nog geen 2 jaar oud... Met een beetje mazzel kan ik er een fluo gele vervanging voor regelen... Of nog liever, een N103 (een fluo gele, evt. met bijbetaling) omdat mijn bril daar beter in past.
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: Nolan N90 bevestiging kinriem

Ongelezen bericht door Bert M »

Allemachtig, da's geen beste reclame voor Nolan. Maar het sterkt mij ook in de opvatting dat juist de beschermende outfit het beste bij een gerenomeerde motorzaak gekocht kan worden in verband met goed advies, garantie en after-sales activiteiten.

[groet]
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Wullum

@Bert, Nolan geeft 5 jaar garantie, ik denk dat MotoPort Den Bosch me daarin wel gaat helpen... Zijn naar mijn ervaring niet zo moeilijk...

Eigenaar Hans was ook heel behulpzaam met sponsoring van een motortoer die ik in september voor collega's organiseerde, dus hij weet hoe klantenbinding werkt :D
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Ik ben benieuwd hoe dit verhaal gaat aflopen. Zelf heb ik de nolan N102 en ben daar tot nu toe erg tevreden over, Met name het N-com bleutooth systeem is naar mijn mening een perfect systeem.

Luc
Wullum

Verhaal is goed afgelopen hoor....
N90 heeft een retourtje Italië gedaan via de importeur.
Keurig de drukkers/klinknagels aan beide zijden vervangen.

Ik hoopte stiekum op 'n andere helm, maar dat feestje ging niet door.

Al met al netjes opgelost, kostte me alleen verzendkosten naar de importeur, maar da's standaard policy schijnt.
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Netjes _004
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Ok: keurig geregeld. Ik neem mijn sceptische opmerking direct terug!

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: (Systeem)helmen”