Het ombouwen viel nu nogal tegen omdat de lampjes groter zijn dan de normale H3 lampjes. Nadat ik een avond op mijn rug gelegen had om één lampje er in te krijgen heb ik uit eindelijk de complete kop met koplamp en al verwijderd en de klus op de werkbank afgemaakt. Helaas van de echte pijnpunten geen foto's gemaakt.
Het plaatsen van de ballasten was een puzzel, er zat er natuurlijk al eentje van het dimlicht. Nu is er links eentje horizontaal naast de snelheidsmeter geplaatst en rechts was er ruimte genoeg. Beide ballasten zitten met tie-raps vast en niet met de metalen beugels die geleverd worden in de doos.
Toch nog een paar foto's om een indruk te geven.
(Hier ook te zien de luchtgeleider met de linker pijp achter de oliekoeler)

Dat werkt makkelijker!

Aan de binnenzijde van de lamp moest er dus wat verbogen worden om ruimte te maken voor de grotere Xenon lamp. Verder een vijltje langs de uitsparingen die de lampjes in de juiste positie houden. Omdat ook de onderkant van de lampen groter zijn pasten de 'beugeltjes' om de lampen vast te zetten ook niet en moest hier wat met borgdraad geknutseld worden.
Zo komen de draden uit de rubberkap.

Het resultaat:

Ik heb het al vaker geroepen maar nu is het echt waar: Als ze zeggen dat ze me niet gezien hebben, hebben ze gewoon niet gekeken!