En ik rij helemaal geen RT.....

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Mick D.

En ik rij helemaal geen RT.....

Ongelezen bericht door Mick D. »

:$ ?
Ik ben Mick en ik heb geen RT.
Mijn vriendin daarentegen heeft op de laatste dag van het jaar een R 1100 RT gekocht. Een '97-er met maar liefst dik 120.000 km achter het cardan.
Ondanks dat deze motor met een grote afleveringsbeurt wordt geleverd, neem ik aan dat ik toch af en toe een beetje aan het ding mag sleutelen _005
Ik roep van mezelf dat ik niet heel onhandig ben met de inhoud van mijn Snap-On kist en rijdend materieel, dus ik vind vast wel iets om uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten.
Helemaal vreemd zal het niet zijn, want naast de RT staat ook mijn R 1200 GS in de garage en woonde daar voorheen ook mijn K 1200 R......
Dus al-met-al wel een BMW-liefhebber, geloof ik!
(ok, er staat ook nog een 700 cc Kawasaki Quad in de schuur, maar dat terzijde)

Ik hoop net zoveel plezier aan het RT-forum te beleven als ik aan dat van de GS-broeders doe en bereid me vast voor om achterop naar het RT_Treffen te komen..... (of mag je daar ook met een GS verschijnen? :O )

Met motorgroet, Rij Veilig, Mick D.

P.s. Mocht een forumgebruiker toevallig bekend zijn met een zilvergrijze '97 1100 RT, met kenteken MX-90-VV, die is ingekocht door Jager Motoren uit Hoogeveen, ik heb best interesse in de voorgeschiendenis van deze fraaie fiets.
M.H.

Re: En ik rij helemaal geen RT.....

Ongelezen bericht door M.H. »

Hallo Mick,

natuurlijk ben je van harte welkom op dit mooie RT-forum :D
Voor je vriendin natuurlijk heel veel leuke, veilige & gezellige kilometers toegewenst op haar fraaie RT1100; de foto hiervan zien we weer graag gepost ;)
En ik denk dat niemand van dit forum het erg zal vinden als je, dan natuurlijk wel vergezeld door je vriendin op haar fraaie RT, op het RT_Treffen verschijnt.

Hoe meer zielen, hoe meer RT-vreugde Big RT Smile

Groet,
Marcel
Paul cr

Ongelezen bericht door Paul cr »

Welkom hier Mick!
Maar je hebt hier, in technisch opzicht, helemaal niets te zoeken want aan een R1100 RT gaat helemaal never nooit iets stuk.
( Nu mag je eigenlijk geen enkel topic in de technische hoek meer gaan lezen anders geloof je me niet meer..... :lol: )

Geintje natuurlijk. Veel leesplezier hier. En als je nog technische vragen hebt, stel ze gerust. Er is eigenlijk altijd wel iemand die je een zinnig antwoord kan geven.
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

Welkom Mick , ik kom op het treffen op een japanner :!: das pas erg :oops:
Maar ik hou wel van de boxers en heb er een paar gehad (ook een GS).
Veel plezier op het forum en met de Bmw's _004
mhovens
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Almere
Contacteer:

Ongelezen bericht door mhovens »

Sleutelen aan een BMW volgens mij niet nodig....
roffel

Ongelezen bericht door roffel »

Een RT is natuurlijk heel mooi, echter andere motoren zijn ook heel mooi. Het liefst van alles 1 maar geld en ruimte verplicht me tot een keuze. Dus heb ik me beperk tot een R1200RT. Veel plezier met je motoren Mick D, en mogelijk tot ziens.
richard n

Ongelezen bericht door richard n »

Welkom op het forum en veel veilige kms toegewenst.

Groet Richard

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”