even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

sandor
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: goldwing
Land: Belgie
Woonplaats of omgeving: Kortrijk

even voorstellen

Ongelezen bericht door sandor »

Hallo iedereen , graag stel ik mij even voor mijn naam is Sandor .
Weldra word ik 55 jaar : ik ben gehuwd , vader van drie en pappie van vijf(v!jfde vanaf 15 februari) .
Ik ben ambtenaar en heb zopas vernomen dat men héél tevreden is over mij, zoveel dat ze besloten hebben me een paar jaartjes langer te houden.
Onze gezamelijke hobby is motorrijden , we gaan ook jaarlijks met de moto op vakantie.
wij zijn zelf Goldwing rijders (1800) en hopen via deze weg informatie te kunnen uitwisselen en wie weet nieuwe vrienden te maken.

Sandor & marina ;)
Ton1959

Re: even voorstellen

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Hoi Sandor
Welkom hier . Ik vraag me wel af waarom kies je overigens het BMW forum maar misschien stel ik een rare vraag nu? Ik ben iets jonger maar als mijn baas zou zeggen dat ik iets eerder mocht stoppen zou ik best heel blij zijn Big RT Smile .

Ton _004
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Ton1959 schreef:Hoi Sandor
...maar als mijn baas zou zeggen dat ik iets eerder mocht stoppen zou ik best heel blij zijn...

Ton _004
Ik ben eigen baas: bij mij bepaalt de bank of ik nog een jaartje door mag... :lol: :lol: :lol:

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
richard n

Ongelezen bericht door richard n »

Welkom op het forum en veel veilige kms toegewenst.

Groet Richard

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”