GSser gaat over

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

MAD
Type: R1150RT
Bijz: Zilver metallic - BJ 2002
GPS 278
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Westervoort

GSser gaat over

Ongelezen bericht door MAD »

Goedemiddag allen,
Ik heb mij net aangemeld als nieuw “forumlid” en ik zal even in het kort mijzelf aan jullie voorstellen:
Ik heet Michiel 62j en ik rij motor vanaf mijn 18e.
Ik ben momenteel in prepensioen na meer dan 35 jaar gewerkt te hebben voor een Amerikaans fabrikant van vorkheftrucks. Ik was eerst verantwoordelijk voor de “technische aftermarket” in het Midden Oosten en Afrika. Later was ik verantwoordelijk met mijn team, voor alle technische introducties en trainingen op nieuwe producten, systemen, hydraulica, verbrandingsmotoren etc.

Motor historie:
Ik ben op mijn 18e begonnen met een Ducati Monza (160cc) en vervolgens heb ik de volgende motoren gehad: BMW R51/3; BSA B31; Triumph T21; Ariel NH; Honda CB450; Honda CB750; Honda CB900; Suzuki GS1000; BMW K100; BMW K100RS; K100RS-16V; Honda ST1100; BMW R1150GS; BMW R1200GSA en weer terug naar BMW R1150GS (huidige motor).
Ik wil volgend jaar mijn 1150GS, door een 1150RT vervangen.
Mijn nickname is niks bijzonders; het zijn gewoon mijn initialen ;) .
Mijn avatar is mijn oude GSA en zodra de gewenste RT in mijn garage staat, zal ik mijn avatar veranderen, tenzij de heren “moderators” liever zien dat ik dit eerder doe :roll: .
Verder ben ik (als ik dat van mijzelf mag en kan zeggen) redelijk handig, bezit een goed uitgeruste werkplaats incl een “Autec” motorheftafel.
Tot zover mijn korte introductie en ik hoop jullie gauw te ontmoeten bij de diverse evenementen.
Met vriendelijke groet
Michiel
Vriendelijke groet
Michiel

Motorhistorie: Ducati 160; BMW R51/3; Triumph T21; BSA B31; Ariel NH; HondaCB450; Honda CB750K0; Honda CB900; Suzuki GS1000GS; BMW K100; BMW K100RS; BMW K100RS 16V; Honda ST1100; BMW R1150GS; BMW R1200GSA; BMW R1150GS; R1150RT

"You can't be lost, if you don't care where you are"
Berrybeer
2023
2023
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: GSser gaat over

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Michiel!

Mooie motorhistorie heb je daar... _004 . Heel veel plezier op dit forum en met je jacht naar jouw -1150- . D'r staan er toevallig twee héééle mooie te koop op dit forum...beiden piekfijn onderhouden door onze jarige job Kenny... ;)

[groet]
Berry
M.H.

Ongelezen bericht door M.H. »

Hallo Michiel,

en ook jij een warm welkom op dit leuke RT-forum

Je zal wel snel populair worden onder de RT-rijders; want redelijk handig aangelegd en een motorheftafel....... _004 _004

En het eerstvolgende evenement is de nieuwsjaarborrel bij Kenny te Amersfoort.
Dus wie weet zien we je al daar verschijnen :D

Groet,
Marcel
Paul cr

Ongelezen bericht door Paul cr »

Hi MAD,

welkom hier op dit forum.
Leuke intro van je!
Een interessant (qua werk iig) leven achter de rug lijkt me. Prive vast ook wel, zo aan je motorlijstje te zien _004 .
Veel plezier hier. Je kan hier veel vinden over het technisch gedeelte.
MAD
Bijz: Zilver metallic - BJ 2002
GPS 278
Woonplaats of omgeving: Westervoort

Ongelezen bericht door MAD »

Nog even een aanvulling:
Ik heb naast het motorrijden, ook een zeer grote affiniteit met oldtimers; motoren en auto’s. Ik heb ook nog een 28 jaar oude Mercedes, type W123 (240D) die ik ook zelf onderhoud en waarmee ik toch zo’n 15.000km per jaar rij.

Ik heb zoals aangegeven in mijn korte introductie, een (Autec) motorheftafel, met een laadvermogen van 500kg. Mochten er mede forumleden in de buurt zijn / wonen en ik kan jullie helpen met wat dan ook, dan is dat geen probleem.

Ik ben vanaf vandaag lid geworden van het RT forum en ik wil natuurlijk niet meteen mijzelf op de voorgrond dringen, maar ik heb voor de (BMA) GSclub alsmede voor de W123 (Mercedes) club, toerritten en Ardennen-weekenden georganiseerd, dus als jullie dit ook leuk (gezellig is het altijd…) vinden dan wil ik dat tzt voor de RT club ook gaan doen (moet dan wel eerst een RT hebben (rij nu nog op mijn R1150GS rond).
Verder, als er behoefte is voor bijvoorbeeld een “technische dag” waar bijvoorbeeld verschillende dingen uitgelegd worden (theorie en praktijk), dan wil ik dat ook organiseren. De onderwerpen kunnen later altijd dan gekozen worden. Kortom mogelijkheden genoeg.
Vriendelijke groet
Michiel

Motorhistorie: Ducati 160; BMW R51/3; Triumph T21; BSA B31; Ariel NH; HondaCB450; Honda CB750K0; Honda CB900; Suzuki GS1000GS; BMW K100; BMW K100RS; BMW K100RS 16V; Honda ST1100; BMW R1150GS; BMW R1200GSA; BMW R1150GS; R1150RT

"You can't be lost, if you don't care where you are"
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Michiel, van harte welkom op dit forum. V.w.b. je avatar, gewoon zo laten tot je wat anders hebt.
Ik rij bijv, nog steeds met mijn hesje van het BMWK-forum op mijn RT rond. Ik zit daar niet mee.
Leuke verzameling motoren heb je in je bezit gehad. Daar had je er best een paar van kunnen bewaren.
Veel plezier hier en die heftafel...... _004
GrTz
BertL
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Hoi Michiel,
Je hebt ook al een flinke motor geschiedenis. En ik las dat je ook het oude 123 type nog hebt( de Mercedes 240). Daar heb ik ook jaren aan gewerkt net als de voorloper daarvan het 115 type. Hele leuke auto's om aan te sleutelen he'?
Ook de klassieke auto's vind ik fantastisch. Maar de klassieke motoren vind ik nog zeker zo leuk hoor.
Veel plezier op het forum .

Ton _004
Baird
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Ongelezen bericht door Baird »

Welkom!

Als mede-organisator van de TechDag die meestal in het Limburgse Nieuw-Bergen gehouden wordt zie ik er nu een komen voor onze forum-leden die wat verder naar het noorden wonen, gaat helemaal goed komen dus!
Met vriendelijke motorgroet
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”