Ik heb mij net aangemeld als nieuw “forumlid” en ik zal even in het kort mijzelf aan jullie voorstellen:
Ik heet Michiel 62j en ik rij motor vanaf mijn 18e.
Ik ben momenteel in prepensioen na meer dan 35 jaar gewerkt te hebben voor een Amerikaans fabrikant van vorkheftrucks. Ik was eerst verantwoordelijk voor de “technische aftermarket” in het Midden Oosten en Afrika. Later was ik verantwoordelijk met mijn team, voor alle technische introducties en trainingen op nieuwe producten, systemen, hydraulica, verbrandingsmotoren etc.
Motor historie:
Ik ben op mijn 18e begonnen met een Ducati Monza (160cc) en vervolgens heb ik de volgende motoren gehad: BMW R51/3; BSA B31; Triumph T21; Ariel NH; Honda CB450; Honda CB750; Honda CB900; Suzuki GS1000; BMW K100; BMW K100RS; K100RS-16V; Honda ST1100; BMW R1150GS; BMW R1200GSA en weer terug naar BMW R1150GS (huidige motor).
Ik wil volgend jaar mijn 1150GS, door een 1150RT vervangen.
Mijn nickname is niks bijzonders; het zijn gewoon mijn initialen

Mijn avatar is mijn oude GSA en zodra de gewenste RT in mijn garage staat, zal ik mijn avatar veranderen, tenzij de heren “moderators” liever zien dat ik dit eerder doe :roll: .
Verder ben ik (als ik dat van mijzelf mag en kan zeggen) redelijk handig, bezit een goed uitgeruste werkplaats incl een “Autec” motorheftafel.
Tot zover mijn korte introductie en ik hoop jullie gauw te ontmoeten bij de diverse evenementen.
Met vriendelijke groet
Michiel