beter laat dan nooit

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

1500vulcano

beter laat dan nooit

Ongelezen bericht door 1500vulcano »

Hallo allemaal.
Ik zal mij even voorstellen, na lange tijd op het forum rondgezworven te hebben,
Mijn naam is nico en sta hier te boek als 1500vulcano .
waarom 1500vulcano zal je je afvragen, nou hier voor heb ik jaren een Kawa vulcan 1500cl gereden ,een prachtige motor,
maar kreeg na 15 min. last van mijn rug en dat is geen pretje.
Dus gezocht naar een motor waar ik recht op kon zitten en het lang kon uithouden,nou dat is gelukt, het was de -1150- R1500RT 2005 lim. uitvoering zwart parelmoer.
ik hoop dat ik er nog veel km mee mag rijden en dat ik jullie nog wel een keer tegen kom.

een vriendelijke kerst groet en een veilige jaar wisseling 1500vulcano
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: beter laat dan nooit

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Nico!

...toch knap dat je al na 15 min. rugpijn kreeg op je 1500Vulcan...en er vervolgens jaren mee blijft rijden...da's pas doorzetten! :D
Heel veel plezier op dit forum en met je -1150- ...want ff onder ons....da's toch de beste die ze in Beieren ooit gemaakt hebben.. :lol:

[groet]
Berry
M.H.

Ongelezen bericht door M.H. »

Hallo Nico,

ook jij een warm welkom op dit mooie, informatiefe, gezellige, leerzame en vooral leuke RT-forum

Heel veel plezierige en veilige kilometers toegwenst met je mooie -1150-

En natuurlijk ook fijne feestdagen toegewenst.

Groet,
Marcel
Coastrider

Ongelezen bericht door Coastrider »

Welkom op het RT-forum

Veel veilige en plezierige km's gewenst en ook jij fijne feestdagen!
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Nico, van harte welkom op dit forum.
Je hebt een mooie r1150rt aangeschaft !
Veel plezier er mee.
GrTz
BertL
1500vulcano

Berrybeer schreef:[welkom] Nico!

...toch knap dat je al na 15 min. rugpijn kreeg op je 1500Vulcan...en er vervolgens jaren mee blijft rijden...da's pas doorzetten! :D
Heel veel plezier op dit forum en met je -1150- ...want ff onder ons....da's toch de beste die ze in Beieren ooit gemaakt hebben.. :lol:

[groet]
Berry
ja inderdaad ..... maar de pijn begon niet gelijk maar pas na jaren, voorheen reed ik er met plezier op,
en nu met deze bijerse rijdt ik ook weer heerlijk en hopen dat dat blijft
en van dit forum heb ik zeker al geleerd
de startmotor al uit elkaar gehaald om hem schoon te maken het schakelen ging niet goed meer ook weer in orde en de gasklephuizen gingen niet meer goed ook vuil .
door dit forum mooi op kunnen lossen.

mvg 1500vulcano
richard n

Ongelezen bericht door richard n »

goeie keus zo'n rt en welkom op het forum.

grt Richard
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Dat komt mij erg bekend voor: problemen met je rug na een korte tijd op een chopper. Ook ik kreeg er last van en lostte dat op door de aanschaf van een Mustang zadel (helemaal geweldig die dingen) Uiteindelijk toch de overstap gemaakt naar een -1200- zonder een seconde spijt te hebben.

Ik hoop dat jouw overstap ook zo positief ervaren wordt.

Luc
1500vulcano

Erteetje schreef:Dat komt mij erg bekend voor: problemen met je rug na een korte tijd op een chopper. Ook ik kreeg er last van en lostte dat op door de aanschaf van een Mustang zadel (helemaal geweldig die dingen) Uiteindelijk toch de overstap gemaakt naar een -1200- zonder een seconde spijt te hebben.

Ik hoop dat jouw overstap ook zo positief ervaren wordt.

Luc
werd mij ook gezegd dat dat zou helpen maar niet dus dus ook maar een -1150- genomen en word zeer pos. ervaren

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”