Even voorstellen dan

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

TomT

Even voorstellen dan

Ongelezen bericht door TomT »

Hoi ik ben Tom en ik rijd al vang mijn 22ste motor, dus 30 jr nu. Begonnen op Yamaha XT750, vervolgens een XJ900. Daarna overgestapt op een Kawa GTR1000 waar ik bijna 6jr op heb gereden. Moest even een pauze nemen vanwege plaatsing in het buitenland, maar direct na terugkeer weer op de motor en mijn eerste BMW gekocht een R1150RT en toen verknocht geraakt aan de pracht. Ik heb net een bijna nieuwe R1200RT gekocht met alles erop en eraan. Een genot om op te rijden. Ik rijd het hele jaar door. Het mooie is dat mijn vrouw net haar motorrijbewijs heeft gehaald. We gaan volgend voorjaar heerlijk toeren. Zij heeft net proef wreden op een Deauville, best wel een mooie bak. We zullen zien wat het gaat worden.
Leuk om hier te zijn, wist niet van het bestaan van dit forum. Ik kijk uit naar leuke contacten en mogelijke leuke toertochten.
Groeten
Tom
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Even voorstellen dan

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Dag Tom,
van harte welkom op het RT-forum en wat leuk dat je maar gelijk Afbeelding bent geworden. Samen touren met je eega is geweldig _004 en de Deauville zal haar prima bevallen _004 .
Contact zal je hier snel vinden want er zijn hier bijna 2000 lotgenoten en bezitters van de -1200- zijn oververtegenwoordigd. Onderling worden regelmatig tochtjes uitgezet maar het RT_Treffen vorm altijd het jaarlijkse hoogtepunt. Meer hierover lees je hier: viewforum.php?f=83
Veel plezier van je RT en het forum.

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
RHarryRT

Ongelezen bericht door RHarryRT »

Hoi Tom,

Leuk je hier te zien op het forum,van harte welkom bij onze gezellige club RT rijders.

RT_Treffen

RHarryRT

Apeldoorn Big RT Smile
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Hoi Tom,

Welkom op dit gezellige forum.
Je kan je hart hier ophalen.
Heel veel rijplezier samen met je vrouw op de motor.

Groeten,
RIchard
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Ha die Tom,

Van harte welkom ! Blijf genieten....... Big RT Smile
GrTz
BertL
richard n

Ongelezen bericht door richard n »

Welkom en veel plezier en veilige kms toegewenst met je nieuwe aanwinst.

grt Richard
BMWeetje
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Nijmegen

Ongelezen bericht door BMWeetje »

Hey Tom, welkom op dit forum. Je hebt al wat machines achter je kiezen zeg. Voor mij i.i.g. een bekende: de 1000 GTR. Ik heb er zelf laatst ook afscheid van genomen en 'm ingeruild op een 1200 RT.

Leuk dat je samen gaat toeren. Doen mijnn vrouw en ik ook. Misschien wij jullie wel ergens tegen!
Prettige dagen!
Overal zit muziek in. Als je het maar wil horen
Honda CD 50 1974 - BMW R1150 RT 2001 - Honda SevenFifty 1992 - Kawasaki 1000 GTR 1996 - BMW R 1200 RT 2011 - Kawasaki Z 750 2008 - Kawasaki ER-6F 2012
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Je bent een geluksvogel dat je vrouw ook rijdt. Samen is toch leuker :!: :!: :!:
Veel plezier op de weg en op het forum.

Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”