Hierin zitten tevens witte leds in die als daylight dienst doen en iets dimmen bij gebruik van de Orange led knipperlichten.

Moderator: RT_Patrick
Ode aan Berrybeer voor het vinden van deze lampjes!japachap schreef:Met dank aan Berrybeer, heb ik ook mijn eigen versie van zijn LEDs op mijn RT geplaatsd.
Ik heb fotos van het montage hier-
http://65.38.186.184/forums/showthread. ... 857&page=2
Excuuses dat het tekst in Engels is- probeer Google Translate als het niet duidelijk is...
Heb jij de standaard cilinderbeschermers of iets anders gemonteerd ? Want op de beschermers die op mijn 1200 zitten heb ik geen recht plekje aan de voorzijde. Het zou denk ik wel passen om de LED's daar de plaatsen, maar dan schijnen ze redelijk ver naar beneden - niet echt ideaal dus. Die BikeViz lampen zien er ook goed uit, en wellicht dat met de beugel daarvan iets meer mogelijk is ten opzichte van plakken.Deze LED-strip ga ik dus ook op mijn valbeugels vastzetten
Ik rij met alles aan wat brandt en accepteer een bon als die gegeven wordt.Ton1959 schreef:Ik heb toch nog eens naar de led lampjes gekeken en ik heb gemerkt dat ik voor de bevestiging nog een veel betere plaats heb gevonden. Maar dat plaatsje hebben jullie weer niet op de RT. Dus dat word weer iets voor de winter. En de schakelaar heb ik misschien ook een ideale plaats voor gevonden.
Wie rijd er nu overigens met de led lampjes en het dimlicht aan?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!