verwarmd zadel aansluiting hoe???

Bekabeling, zekeringen, accessoires en storingen.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
beamer

verwarmd zadel aansluiting hoe???

Ongelezen bericht door beamer »

hallo,

ik overweeg om een verwarmd zadel te kopen voor mijn R1150 RT.
van Topsellerie. gel, comfort en verwarmd.

alleen ik kan niet ontdekken hoe die verwarmingselementen dan worden aangestuurd.
gewoon met een eigen schakelaar richting accu enz.?

of ligt er een draadje klaar vanaf de handvat-verwarmingschakelaar?

en hoe sluit ik dan de duozit aan?

kortom, is er iemand met ervaring op dit terrein, vóórdat ik overga tot deze kostbare aanschaf?

ik hoor het graag van je/jullie.

ik wil graag blijven rijden, maar gisteren was het met 3 graden C toch best fris....

groet
uit ijsselstein
jand

Re: verwarmd zadel aansluiting hoe???

Ongelezen bericht door jand »

ik vrees dat je zelf aan de slag moeten gaan: op mijn R850rt (bj eind 2003) was dit niet voorzien. Op zich is dit niet zo moeilijk, een draad van de accu (met zekering!!) naar je stuur waarop je de regeling van de verwarming plaatst en vanaf daar terug naar je zadel. Eventjes de zijkantjes en tank eraf halen, kabel trekken en klaar is kees. Op max een uurtje of 2-3 is dit gefikst.
Inspector Gadget

Re: verwarmd zadel aansluiting hoe???

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Volgens de website van TopSellerie;

Vraag:
Hoe verloopt de montage van een zadel met verwarmde zitvlakken?

Antwoord:
Het is zeer eenvoudig: Er zijn 2 draden die aan de accu moeten worden gekoppeld en een enkele schakelaar (ook als er twee verwarmde zitvlakken zijn) die u zelf kunt vastmaken aan de stroomlijnkap op de plek die u wenst. Indien u voor deze optie hebt gekozen, wordt het zadel met een handleiding voor het monteren geleverd.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Elektrische Systemen”