Matti stelt zich voor

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Matti

Matti stelt zich voor

Ongelezen bericht door Matti »

Hoi allemaal,

Mijn naam is Matthieu, 32 jaar, woonachtig in Oisterwijk, trotse vader van een 11 maanden oude dochter en sinds 1,5 jaar R1100Rt rijder.
daarvoor heb ik twee Honda's CM400 gehad (1tje geparkeerd onder een vrachtwagen in '97), een Yamaha XV535, twee K75RT's en een Yamaha XJ600.
voor mijn werk word ik dagelijks in Heerlen en Rotterdam verwacht, vandaar de kleine 40.000 km per jaar die ik op dit ogenblik met de BMW rijd.

Mijn dank is groot voor jullie hulp bij t installeren van de safety lights en binnenkort hoop ik met Han en Karel de abs mod uit te voeren.

Hopelijk tot ziens,

Matthieu.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Re: Matti stelt zich voor

Ongelezen bericht door dhr »

Welkom hier

Dat zijn trouwens flinke dagelijkse rondjes :lol: :lol: :lol:
Matti schreef:Hoi allemaal,
voor mijn werk word ik dagelijks in Heerlen en Rotterdam verwacht, vandaar de kleine 40.000 km per jaar die ik op dit ogenblik met de BMW rijd.
Matthieu.
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
Paul

Ongelezen bericht door Paul »

Welkom hier.
Je hebt geluk, dagelijks zo lang op je motor te mogen rijden. ;)
Matti

Ongelezen bericht door Matti »

[quote="dhr"]Welkom hier

uhm, daar had dus moeten staan: de ene dag in Heerlen, de volgende in Rotterdam, etc :oops:
onze instelling heeft momenteel 2 vestigingen, helaas op enige afstand van elkaar en gelukkig woon ik ongeveer in het midden :D
BeemerBert
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute

Ongelezen bericht door BeemerBert »

Matti schreef:
dhr schreef:Welkom hier

uhm, daar had dus moeten staan: de ene dag in Heerlen, de volgende in Rotterdam, etc :oops:
onze instelling heeft momenteel 2 vestigingen, helaas op enige afstand van elkaar en gelukkig woon ik ongeveer in het midden :D
Als je de volgende keer langskomt dan zwaai even :D :D :D

Welkom hier.

Groet, Bert
ltjl

Ongelezen bericht door ltjl »

Matti,

Wat een km's !!!!!!! Hoe doe je dat met de onderhoudsintervals, hou je die aan, of heb je ze verlengd (anders worden 't wel veel beurtjes.....). Ik rijd zelf 50.000 km's per jaar met m'n auto . Elke dag Kerkrade-Eindhoven-Kerkrade. Aangezien alles snelweg is en de auto altijd op bedrijfstemperatuur is treed er minder slijtage op en daarom heb ik de onderhouds intervals aangepast. Daar ik i.v.m de toekomstige KM-Heffing soms al eens philosofeer hoe ik dat in de toekomst ga doen (auto of motor) vroeg ik me af of dat met een RT ook gaat.

Ik hoor 't wel.

Groetjes

dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Ongelezen bericht door dhr »

Leon,
Ik heb met mij dealer afgesproken dat 2 x per jaar er een grote beurt wordt gedaan. Ik zit met 32 -34K in ongeveer het zelfde schuitje.
Het belangrijkste zijn olie, remblokjes en kleppen stellen. Die controlleer ik zelf wekelijks (+ nog zo wat dingen als banden) dat is om de 800-900km.
De dealer moet het natuurlijk wel weten, hij moet zijn onderhoudsactiviteiten vlgs schema BMW aanpassen
hgr
Kees
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
ltjl

Ongelezen bericht door ltjl »

dhr schreef:Leon,
Ik heb met mij dealer afgesproken dat 2 x per jaar er een grote beurt wordt gedaan. Ik zit met 32 -34K in ongeveer het zelfde schuitje.
Het belangrijkste zijn olie, remblokjes en kleppen stellen. Die controlleer ik zelf wekelijks (+ nog zo wat dingen als banden) dat is om de 800-900km.
De dealer moet het natuurlijk wel weten, hij moet zijn onderhoudsactiviteiten vlgs schema BMW aanpassen
hgr
Kees
Leuk thema.....zouden we eigenlijk een topic van moeten maken...... : viewtopic.php?f=1&t=490" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door ltjl op 07 mar 2009, 20:47, 2 keer totaal gewijzigd.
BeemerBert
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute

Ongelezen bericht door BeemerBert »

Ja leuk :D

Olie verversen ? http://www.evisor.tv/tv/werkstatt/oelwe ... a-2481.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Dus toch maar een nieuw topic :lol: :lol: :lol: Werk aan de winkel voor Jos

Groet, Bert

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”