Matti stelt zich voor
Moderator: RT_Patrick
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Matti stelt zich voor
Mijn naam is Matthieu, 32 jaar, woonachtig in Oisterwijk, trotse vader van een 11 maanden oude dochter en sinds 1,5 jaar R1100Rt rijder.
daarvoor heb ik twee Honda's CM400 gehad (1tje geparkeerd onder een vrachtwagen in '97), een Yamaha XV535, twee K75RT's en een Yamaha XJ600.
voor mijn werk word ik dagelijks in Heerlen en Rotterdam verwacht, vandaar de kleine 40.000 km per jaar die ik op dit ogenblik met de BMW rijd.
Mijn dank is groot voor jullie hulp bij t installeren van de safety lights en binnenkort hoop ik met Han en Karel de abs mod uit te voeren.
Hopelijk tot ziens,
Matthieu.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- dhr
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Alpine Weiss
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
- Contacteer:
Re: Matti stelt zich voor
Dat zijn trouwens flinke dagelijkse rondjes :lol: :lol: :lol:
Matti schreef:Hoi allemaal,
voor mijn werk word ik dagelijks in Heerlen en Rotterdam verwacht, vandaar de kleine 40.000 km per jaar die ik op dit ogenblik met de BMW rijd.
Matthieu.
Je hebt geluk, dagelijks zo lang op je motor te mogen rijden.

uhm, daar had dus moeten staan: de ene dag in Heerlen, de volgende in Rotterdam, etc

onze instelling heeft momenteel 2 vestigingen, helaas op enige afstand van elkaar en gelukkig woon ik ongeveer in het midden

- BeemerBert
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute
Als je de volgende keer langskomt dan zwaai evenMatti schreef:dhr schreef:Welkom hier
uhm, daar had dus moeten staan: de ene dag in Heerlen, de volgende in Rotterdam, etc![]()
onze instelling heeft momenteel 2 vestigingen, helaas op enige afstand van elkaar en gelukkig woon ik ongeveer in het midden

Welkom hier.
Groet, Bert
Wat een km's !!!!!!! Hoe doe je dat met de onderhoudsintervals, hou je die aan, of heb je ze verlengd (anders worden 't wel veel beurtjes.....). Ik rijd zelf 50.000 km's per jaar met m'n auto . Elke dag Kerkrade-Eindhoven-Kerkrade. Aangezien alles snelweg is en de auto altijd op bedrijfstemperatuur is treed er minder slijtage op en daarom heb ik de onderhouds intervals aangepast. Daar ik i.v.m de toekomstige KM-Heffing soms al eens philosofeer hoe ik dat in de toekomst ga doen (auto of motor) vroeg ik me af of dat met een RT ook gaat.
Ik hoor 't wel.
Groetjes
- dhr
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Alpine Weiss
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
- Contacteer:
Ik heb met mij dealer afgesproken dat 2 x per jaar er een grote beurt wordt gedaan. Ik zit met 32 -34K in ongeveer het zelfde schuitje.
Het belangrijkste zijn olie, remblokjes en kleppen stellen. Die controlleer ik zelf wekelijks (+ nog zo wat dingen als banden) dat is om de 800-900km.
De dealer moet het natuurlijk wel weten, hij moet zijn onderhoudsactiviteiten vlgs schema BMW aanpassen
hgr
Kees
Leuk thema.....zouden we eigenlijk een topic van moeten maken...... : viewtopic.php?f=1&t=490" onclick="window.open(this.href);return false;dhr schreef:Leon,
Ik heb met mij dealer afgesproken dat 2 x per jaar er een grote beurt wordt gedaan. Ik zit met 32 -34K in ongeveer het zelfde schuitje.
Het belangrijkste zijn olie, remblokjes en kleppen stellen. Die controlleer ik zelf wekelijks (+ nog zo wat dingen als banden) dat is om de 800-900km.
De dealer moet het natuurlijk wel weten, hij moet zijn onderhoudsactiviteiten vlgs schema BMW aanpassen
hgr
Kees
- BeemerBert
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute

Olie verversen ? http://www.evisor.tv/tv/werkstatt/oelwe ... a-2481.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Dus toch maar een nieuw topic :lol: :lol: :lol: Werk aan de winkel voor Jos
Groet, Bert