BMW broek City 2
Moderator: RT_Patrick
BMW broek City 2
Vanmiddag bij Arie Molenaar deze BMW broek City 2 gepast.
http://simako-bdm-webshop.nl/kleding/br ... nisex.html
De broek zat erg lekker, maar de knieprotectors voelden heel erg stug aan (vooral irritant als je op motor zit!).
Iemand ervaring met deze broek?
Gaan de protectors door gebruik toch nog wel een beetje soepeler worden?
Ik hoor graag jullie bevindingen.
Gegroet,
Marcel
http://simako-bdm-webshop.nl/kleding/br ... nisex.html
De broek zat erg lekker, maar de knieprotectors voelden heel erg stug aan (vooral irritant als je op motor zit!).
Iemand ervaring met deze broek?
Gaan de protectors door gebruik toch nog wel een beetje soepeler worden?
Ik hoor graag jullie bevindingen.
Gegroet,
Marcel
-
- Type: R1200RT
- Bijz: Model 2011, full option
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Noord Holland
Re: BMW broek City 2
Zowel mijn vrouw als ik hebben er elk twee.
Ze bevallen uitstekend, vooral bij 30+ gr. C. maar idd. de knieprotectoren zijn een beetje storend in het begin.
Het valt me telkens weer op als ik de broek aantrek maar na verloop van tijd is dat gevoel ook net zo snel weer weg.
Het lijkt alsof de portectoren zich aan de knie aanpassen maar dat zal wel verbeelding zijn.
Ronald
Ze bevallen uitstekend, vooral bij 30+ gr. C. maar idd. de knieprotectoren zijn een beetje storend in het begin.
Het valt me telkens weer op als ik de broek aantrek maar na verloop van tijd is dat gevoel ook net zo snel weer weg.
Het lijkt alsof de portectoren zich aan de knie aanpassen maar dat zal wel verbeelding zijn.
Ronald
Laatst gewijzigd door Jekihero op 10 nov 2011, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ares
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drenthe
BMW broek City 2
Ik heb de city I, en zelf geen problemen bij het dragen. De protectoren zijn "koud" nog wat stug. Als warmer worden door lichaamstemperatuur worden ze soepeler. Daarnaast zijn ze aan de binnenkant in hoogte verstelbaar, dat kan ook nog bijdragen aan het comfort. Als je de BMW kleding niet goed ophangt dan vervormt het materiaal van de protector en kun je daarvan last ondervinden bij het aantrekken.
Ares
Ares
- Jos1200rt
- Type: R1250RT
- Bijz: Vstream ruit, BMW topcase, Navigator 6, Metzler
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: Hoogland
Na de aankoop van mijn
heb ik als eerste vanwege het mooie weer in september en oktober een City 2 broek gekocht. Bevalt uitstekend. Ziet er niet uit als motorkleding. Koeler dan de meeste motorkleding. En ik heb geen last gehad van stugge kniestukken ondanks de prijs echt een aanrader.

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)

Drive carefully, alleen n kat heeft meerdere levens.
Ronald, Ares & Jos,
dank jullie wel voor jullie reactie.
De broek staat nu op mijn Sinterklaaslijstje erbij geschreven
En als het bij hem niet meer lukt, dan ga ik de Kerstman maar is benaderen :) :)
Gegroet,
Marcel
dank jullie wel voor jullie reactie.
De broek staat nu op mijn Sinterklaaslijstje erbij geschreven

En als het bij hem niet meer lukt, dan ga ik de Kerstman maar is benaderen :) :)
Gegroet,
Marcel
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht