1e kennismaking
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
1e kennismaking
Hallo mede-rijders. Ik ben Jan van Ippon en ben sinds vanavond lid van jullie forum. Is soms heel verhelderend en lees allerlei dingen die ik niet wist. Ik kwam achter dit forum omdat ReneRt opeens naast mijn oprit stond en heel enthousiast begon te vertellen. Het heeft even geduurd, maar ik ben er nu, René laat maar iets weten. Ik heb in 2002 een nieuwe RT1150 gekocht en heb er nu 25000 km opzitten. Ik had speciaal voor deze motor een garage laten zetten, dus als ik deze motor verkoop....??!! het is nog steeds mogelijk een zo goed als nieuwe motor bij een particulier te kopen Maar voorlopig niet hoor, want ik blijf nog wat genieten van deze fantastische machine.
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Uden
Re: 1e kennismaking
[welkom] Jan!
Da's niet verkeerd....speciaal een garage zetten voor je brommert..
Zo te lezen ben je vast en zeker een mooi weer rijder (zoals ik), tenminste....25.000Km in 10 jaar..
Veel plezier op dit forum...
Berry
Da's niet verkeerd....speciaal een garage zetten voor je brommert..

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Berry
Met een gemiddelde van ongeveer 3000 km per jaar gaat de beemeRT van jou nog heeeeeeel lang mee
Luc

Luc
Hallo Berry, nee ik rijd niet alleen met mooi weer, ook wel met regen en vorst, maar niet als het glad dreigt te worden. Nee ik had gewoon niet zoveel tijd om te rijden. Maar het beetje wat ik deed was wel genieten hoor.Berrybeer schreef:[welkom] Jan!
Da's niet verkeerd....speciaal een garage zetten voor je brommert..Zo te lezen ben je vast en zeker een mooi weer rijder (zoals ik), tenminste....25.000Km in 10 jaar..
![]()
![]()
Berry
Daarom wil ik heb niet in een winterstalling maar heel dicht bij me. hahaah
Groeten van Jan
Hallo Luc, ja inderdaad, ik denk het ook, Hij is nu nog net als nieuw, ik krijg de indruk dat hij juist een beetje is ingereden.Erteetje schreef:Met een gemiddelde van ongeveer 3000 km per jaar gaat de beemeRT van jou nog heeeeeeel lang mee![]()
![]()
Luc
Jan
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!