Gegroet vanuit Utrecht.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

M.H.

Gegroet vanuit Utrecht.

Ongelezen bericht door M.H. »

Dag beste RT-rijders,

Aanstaande zaterdag ga ik bij Motoport Wormerveer mijn eerste BMW-motorfiets ophalen, en wel een RT1150 uit 2003 :D

Sinds de afgelopen 3 jaar heb ik toch wel met veel plezier op de Suzuki V-Strom 650 gereden, maar het bloed begon toch weer te kriebelen naar een toermotor.
Na jaren diverse motoren gereden te hebben (waaronder een Honda PanEuropean 1100 en een Yamaha FJR 1300), ben ik toch weer terug bij een
mooie "toerbuffel" gekomen.
En omdat ik jaaaaaaaren geleden wel is een testritje heb gemaakt op een BMW 1150 RT, leek me het een goed plan om weer is opnieuw een testritje te gaan doen op deze mooie motor.
En ja, dan rij je een uur rond op deze fiets, en ben je verkocht. :D
Dus aanstaande zaterdag staat deze mooie fiets bij mij te pronken.

Intussen al best wel veel gelezen op dit interessante en gezellige forum; waarvoor alvast heel veel dank _004

Personalia:
Naam: Marcel Hoogervorst
Burgelijke staat: Gehuwd
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
RHarryRT

Gegroet vanuit Utrecht.

Ongelezen bericht door RHarryRT »

Mooie fiets ga je vast veel plezier mee beleven,en welkom op het forum waar veel te lezen is.En vergeet de RT dag reuze gezellig.

Groet Harry
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: Gegroet vanuit Utrecht.

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Marcel!

Uitstekende keuze zo'n -1150- ....is naar mijn bescheiden mening tóch de mooiste..... :D . Veel plezier met je brommert... ennuh....ik hoop dat je zaterdag droog thuiskomt.. :lol:
M.H.

Dank, dank, dank, voor de leuke welkomsgroeten _004

En inderdaad nu maar hopen dat het aanstaande zaterdagochtend een paar uurtjes voor mij wil droog blijven.

Gegroet,
Marcel
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Marcel. een hele mooie ! En natuurlijk welkom op dit forum.
GrTz
BertL
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Hoi Marcel,

Welkom op dit gezellige forum en heel veel plezier met je RT.
Mijn motormaat heeft net zijn BMW F800ST ingeruild op een nieuwe R1200RT bij MP Wormerveer.

Groeten,
Richard
M.H.

Vanmorgen om 09.30 uur was ik al bij MotoPort Wormerveer, en daar werd ik uitgebreid en keurig geholpen door Peter Hofstede.
Met een lekker bakkie koffie erbij heeft hij alle papieren in orde gemaakt, en daarna rustig alle knoppen e.d. van de motor uitgelegd.

Op de heen weg heb ik het helemaal droog (wat betreft het weer) kunnen houden.
Maar toen ik de V-Strom moest achterlaten heb ik toch deze een schouderklopje gegeven voor bewezen diensten van de afgelopen 3 jaar en (bij wijze van spreken) eventjes een traantje van afscheid moeten laten.

Op de terugweg kreeg ik de laatste 5 kilometer toch nog een hoosbui over me heen, maar dan merk je meteen dat je op de BMW meer beschut zit dan op de V-Strom.
En ja hoor, de motor staat nu lekker droog on de carport. :D
Meteen de motor droog gepoetst en helemaal naar mijn smaak ingericht (daschboardkastje & ruimte onder de zadel), en de navigatiesteun in de juiste positie gezet.

Nu maar hopen dat het toch weer droog gaat worden, want ik wil kilometertjes gaan maken :-) :-)

Gegroet uit een regenachtig Utrecht.
Marcel

P.S. mijn vrouw Anna, die amateur-fotografe is, zal binnenkort wat mooie foto's van mijn RT maken, en deze zal ik dan a.s.a.p. op dit leuke forum plaatsen.
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Hoi Marcel,

Het blijft natuurlijk persoonlijk, maar ik vind de blauwe kleur een van de mooiste. Zelf heb ik ook een blauwe ( -1200- )
Ik wens je veel plezier ermee en veel veilige km's

Groeten
Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”