olie kijk glaasje
Moderator: RT_Patrick
olie kijk glaasje
dit is helemaal wit en doorzichtig. Is dit schoon te maken? Hoe is dit te vervangen?
gr
Jan
gr
Jan
- jvanschooten
- Type: R1100RT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Beverwijk
Re: olie kijk glaasje
volgens mij zit je oliepeil goed te laag, dan zie je een witte achterkant
Re: olie kijk glaasje
hallo Jan,
laatst zelf ook het peilglas vervangen omdat ik er niets meer door zag. een nieuw peilglas gehaald(+/- 24 euro). ik heb het linker kuipdeel gedemonteerd(R1100rt). de motor met zijn rechter cilinder op een blok hout met een deken gelegd, zodat de olie er niet uitloopt als je het peilglas eruit haalt. het glas van het peilglas intikken met een grote schroevendraaier. achter het plastic ruitje zit nog een metalen plaatje zodat er geen plastic in de olie komt. met een grote schroevendraaier de rest van het peilglas eruit wippen. de kamer zuiver maken. het nieuwe peilglas met een beetje vet insmeren en met een buis(stukje pvc rond 40mm ) er in tikken. klaar is kees
. tijd +/- 45 minuten
mvg
pierre
laatst zelf ook het peilglas vervangen omdat ik er niets meer door zag. een nieuw peilglas gehaald(+/- 24 euro). ik heb het linker kuipdeel gedemonteerd(R1100rt). de motor met zijn rechter cilinder op een blok hout met een deken gelegd, zodat de olie er niet uitloopt als je het peilglas eruit haalt. het glas van het peilglas intikken met een grote schroevendraaier. achter het plastic ruitje zit nog een metalen plaatje zodat er geen plastic in de olie komt. met een grote schroevendraaier de rest van het peilglas eruit wippen. de kamer zuiver maken. het nieuwe peilglas met een beetje vet insmeren en met een buis(stukje pvc rond 40mm ) er in tikken. klaar is kees

mvg
pierre
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 5626 Weergaves
-
Laatste bericht door Ton1959
-
- 3 Reacties