nieuw record

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Gesloten

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

marcanon

nieuw record

Ongelezen bericht door marcanon »

het forum begint nu echt te lopen. Vandaag hebben we het hoogst aantal bezoeker tegelijkertijd gehad. :D
Ik heb ok de indruk (maar ik draai ook jog niet zolang mee) dat er steeds meer en sneller gereareerd wordt.
Op naar de volgende mijlpaal, 500 geregistreerde leden, zolang het maar gezellig blijft

gr marco

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: nieuw record

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Het wordt inderdaad erg druk op het forum. De afgelopen week was een recordweek.
Om je een idee te geven van de afgelopen 7 dagen:

1.970 bezoeken
246 gemiddeld per dag
28.814 Paginaweergaves

bron: Google Analytics
marcanon schreef:het forum begint nu echt te lopen. Vandaag hebben we het hoogst aantal bezoeker tegelijkertijd gehad. :D
Ik heb ok de indruk (maar ik draai ook jog niet zolang mee) dat er steeds meer en sneller gereareerd wordt.
Op naar de volgende mijlpaal, 500 geregistreerde leden, zolang het maar gezellig blijft

gr marco
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Wildripper
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland

Re: nieuw record

Ongelezen bericht door Wildripper »

Mmm moet ik misschien toch is wat minder gluren.

Hoewel, dat lukt me niet. Ben nl inmiddels verslaafd aan het forum. :oops:

Moet altijd ff checken of er weer wat nieuws gepost is. En dat posten gebeurt steeds vaker. :lol:
Zümo XT

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”