Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Meindert
Type: R1200RT
Bijz: al 50.000 km plezier
Land: Ned
Woonplaats of omgeving: Leeuwarden

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Meindert »

Als nieuw lid wil ik mij even aan jullie voorstellen
Mijn naam is Meindert de Jong uit Leeuwarden
Het motorverleden/heden is Adler MB250, Jawa 350 634, Honda CB750, BMW R25/3, BMW R51/2, BMW R90/s, BMW R100RT, BMW K100RT, BMW R1100RT, en nu een BMW R1200RT.
Ook het onderhoud en rep. doe ik graag zelf, dit ook gesteund door een technische opleiding ( mechanisch,electro en electronica).
De reden van aanmelden is de ervaringen delen met andere BMW rijders
Gr Meindert
henri55

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door henri55 »

Hallo Meindert,

Je zevende Bmw. Ook voor deze motor veel veilige en mooie kilometers
gr henri (drenthe)
Meindert
Type: R1200RT
Bijz: al 50.000 km plezier
Land: Ned
Woonplaats of omgeving: Leeuwarden

Ongelezen bericht door Meindert »

Henri, bedankt voor de reactie inderdaad de zevende BMW deze R1200RT, Met nog even een verdere toelichting de R25/3 een restauratie project weinig mee gereden
wegens te snel verkocht, de R50/2 ook een res. project later veel bereden met een zelfbouw zijspan, de R90/S gekocht met 45k op de teller en verkocht met 280k op de
teller een erg fijne fiets, de R100RT voor zijspan gebruik deze heeft dan een draaikolk in de tank verkocht na total loss door iemand anders, de K100 daarna voor zijspan gebruik, verder na de zijspan periode de R1100RT later ingeruild op een R1200RT. De R1200RT is nu 3 jaar bij mij in de garage en heeft de onhebbelijkheid op tijdens de vakanties defect te raken 1e vak. brandstofpomp elektronica 2e vak. geen spanning op de stopcontacten na starten ( zit navigatie en intercom op) 3e vak problemen met
knipperlicht schakelaar en licht regel elektronica door vocht inwerking na droging geen klachten meer gehad BMW moet toch eens beter zijn best doen met electro/elektronica delen vanwege vocht bestendigheid De brandstofpomp elektronica was ook door vocht defect gegaan, iedem met de stopcontakten
Groeten Meindert
Paul cr

Ongelezen bericht door Paul cr »

Welkom hier Meindert. Hopelijk vindt je hier op technisch vlak nog wat nuttigs. ( Lekker, zo'n 1200.... :$ ) Hopelijk kun je ook 'ns pechvrij op vakantie met ''um.
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Jij bent nog eens wat je noemt trouw aan het merk _004 _004 _004
Veel plezier met je -1200-
Ik heb er alle vertrouwen in dat het helemaal goed komt met jou en de RT

Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”