radio cd r1100rt

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
visitor

radio cd r1100rt

Ongelezen bericht door visitor »

hoi,
ik wil graag een radio cd plaatsen in mijn r1100rt. zijn hier al voorzieningen geplaatst zoals stekkers of bekabeling?
waar moet ik op letten bij de inbouw en kan ik elke willekeurige radio nemen,of moet het perse een bmw part zijn?
heeft wellicht iemand een passende radio ? verder moet ik natuurlijk ook speakers hebben,... zijn dit speciale speakers? ik denk dan aan de afmetingen en bevestigingspunten,en de ohmse waarde.
thanks _001
Inspector Gadget

Re: radio cd r1100rt

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Gebaseerd op ervaringen uit het verleden, zal de benodigde bekabeling niet aanwezig zijn in jou motor.

Daarnaast is de BMW (Clarion PU-9203a) radio die daar voor bedoeld is, schreeuwend duur, en moet je weer cassettebandjes gaan gebruiken. :roll:
Of je moet een radio vinden die stuurbedieningsmogelijkheden geeft, maar dan kom je in de 2e hands markt terecht.
Zoals de Sony CDX-S2000 of Blaupunkt Calgary MP35, bijvoorbeeld. Met CD-mogelijkheid, dat dan weer wel. :lol:
Kortom het wordt een hele klus en kan flink geld gaan kosten als je persé een radio wilt inbouwen.

Mijn advies: koop een Bluetooth headset met ingebouwde radio-ontvangst (let op: ontvangst is meestal matig tot redelijk) of als je al een headset hebt, een MP3 speler met ingebouwde radio.
visitor

hoi, wat bedoel je met stuur bediening? een uitbreiding op de originele handvat bediening of losse bediening die bij een radio komt :?:
zag volgens mij eens ergens een +- knop op het handvat van een rt en searchknop voor zenders.
als dat zo is zal het inderdaad wel peperduur zijn -1100-
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

De stuurbediening is onderdeel van de radio, en komt naast het linker handvat te zitten. (als het de BMW OEM radio is)
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=65&fg=05
en
http://www.ascycles.com/detail.aspx?ID=1964
visitor

dank je voor de info

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Overige accessoires”