om te beginnen mijn motor history.
ik ben begonnen op een KAWA 400 dat was in 1978
in 1980 (denk ik) overgestapt naar de BMW R60/6 en daar na een jaartje ofzo een kuip op laten monteren, dat lijkt dus al een beetje op een RT.
na een paar jaar een andere/nieuwere R60/6 en de kuip weer over laten zetten.
in 1984 mijn eerste "echte" RT, een nieuwe R80RT.
toen kwamen de kinderen en ging mijn motor, dat was in 1990.
In de tussetijd enkele keer een motor gehuurd en een aantal nieuwe motorfietsen voor de BMW dealer in mogen rijden. waaronder de R1100RT en de R850R.
In 1996 weer een motor gekocht, een R80GS.
In 1999 (denk ik) was het zover daar was de

totdat ze mij in 2005 van de motor afreden, en had ik weer niets.

In 2006 alles weer in orde met mij en daar kwam een

begin 2011 stond er zomaar weer een

Na wat plussen en minnen en het maken van een proefrit toch weer besloten om over te stappen naar de

Er is wat luxe en nieuwe technologie ingeleverd, maar het rustige karakter en de bijbehorende rijstijl is weer terug.
tot zover,
Marcel