even voorstellen: Remco63

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Remco63
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Noord-Holland

even voorstellen: Remco63

Ongelezen bericht door Remco63 »

Laat ik mij als "new kid on the block" even voorstellen aan dit forum. Mijn naam is Remco Schoonderwoert en ik ben sinds vorige week de trotse bezitter geworden van een -1100- uit "97. Daarvoor heb ik 15 jaar lang op een Yamaha GTS 1000 gereden. Een prachtige fiets met een uitstekende wegligging, alleen begon de motor steeds meer gebreken te krijgen. Tijd dus voor iets anders. Vanaf het begin van mijn carrière als motorrijder het idee gehad om eens een BMW te bezitten en dat is nu gerealiseerd. de -1100- zal hoofdzakelijk voor het woon-werk verkeer worden ingezet, echt een toerrijder ben ik niet. Maar een weekendje weg sla ik zeker niet af. In de afgelopen weken dit forum vaak bekeken en daarbij aardig wat geleerd over de techniek van de RT. Ik hoop in de toekomst ook een bijdrage te kunnen leveren.

met vr.gr.

Remco63
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: even voorstellen: Remco63

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Remco,

Gefeliciteerd met je RT. Aan de wegligging zal het je zeker niet ontbreken. We zien je ervaringen cq bijdragen graag tegemoet.

veel plezier van je -1100- en het RT-forum
[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”