Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

opArno

Even voorstellen

Ongelezen bericht door opArno »

Hallo, mijn naam is Arno (50 jaar) en sinds 2 dagen in het bezit van een mooie r1100rt uit 1997.
Mijn zoon heeft er net vóór me één gekocht uit 1998 dus dat is best leuk allebei dezelfde, mijn andere zoon heeft net als wij hadden een Yamaha Diverson 900 maar ik vind de BMW toch meer motor.
Met de Diversion heb je door zijn erg lichte bediening toch minder gevoel met je motor..ik ben meer een man van de Duitse degelijkheid en wilde ook meer uit de wind zitten.
Heb voor mijn Diversion een K75RT gehad maar door die ventilatiesleuven bij je knieën komt me een partij warme lucht..pffff niet echt lekker hartje zomer.
Maaar als je een K75rt rijder bent moet je dat erbij nemen zeggen ze..ikke dus niet, rijden deed hij wel fijn trouwens.

Leuk om weer beetje mee te kletsen op het forum, heb ook met veel plezier mee gekletst op het K75RT forum en veel tips etc. gekregen _004 .

Vriendelijke groeten,

Arno
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Arno,

Gefeliciteerd met de -1100- en welkom op het RT-forum . Leuk zo'n motorgezin. Heeft je zoon zich hier ook al aangemeld?

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
opArno

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door opArno »

Hallo Jos,

Dank je, ik ben ook erg :-) met mijn -1100- en hoop er vele km's mee te kunnen toeren (ben mooi weer rijder trouwens).
Ik zal mijn zoon vragen zich ook aan te melden maar ja..de jeugd hé..druk, druk en druk..
Gaat vaak zo van..pa kijk jij eens even op het forum wat ze erover schrijven, pa heeft toch tijd genoeg :D

We hebben nog wat zaken nodig om de RT's een onderhoudsbeurtje te geven en dan ben ik blij met mijn handige broer,de Nederlandstalige handleiding die ik bij mijn motor kreeg en dit forum..samen komen we er wel uit _004

[groet]

Arno.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”