Martin(i) stelt zich voor
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Martin(i) stelt zich voor
Heb links en rechts al wat postings geplaatst maar me nog niet geintroduceerd;
Martin is de naam, 44 jr, getrouwd, twee kids 4/7jr en woonachtig in Soest.
Rij op een R850RT-P (zie 'showen die handel') en is mijn eerste Beemer. Een ex-overheid politiebike uit Milaan, Italie, in volledig originele staat.
Hiervoor PC800 en daarvoor CX500 gereden. Laatbloeier want pas een jaar of 5-6 heb ik mijn motorrijbewijs.
Motorrijden is geen hobby van me, noch mijn passie; zuiver functioneel omdat ik een enorme hekel heb aan files en na het werk met m'n gezin graag op tijd aanschuif bij het avondmaal. Al met al leg ik wel 30,000kms af per jaar, zomer en winter, of het nu stortregent of -10 graden is. Puur woon-/werkverkeer. En op de BMW is dat heel goed te doen, bijna comfortabel zelfs.
In het weekend zul je me echter niet snel op de motor aantreffen...
groet en tot ziens/zwaais/mails,
Martin(i)
Martin is de naam, 44 jr, getrouwd, twee kids 4/7jr en woonachtig in Soest.
Rij op een R850RT-P (zie 'showen die handel') en is mijn eerste Beemer. Een ex-overheid politiebike uit Milaan, Italie, in volledig originele staat.
Hiervoor PC800 en daarvoor CX500 gereden. Laatbloeier want pas een jaar of 5-6 heb ik mijn motorrijbewijs.
Motorrijden is geen hobby van me, noch mijn passie; zuiver functioneel omdat ik een enorme hekel heb aan files en na het werk met m'n gezin graag op tijd aanschuif bij het avondmaal. Al met al leg ik wel 30,000kms af per jaar, zomer en winter, of het nu stortregent of -10 graden is. Puur woon-/werkverkeer. En op de BMW is dat heel goed te doen, bijna comfortabel zelfs.
In het weekend zul je me echter niet snel op de motor aantreffen...
groet en tot ziens/zwaais/mails,
Martin(i)
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Re: Martin(i) stelt zich voor
Hey Martin,
Leuk dat je je even voorsteld.
Zoals al eerder gemeld zijn wij inmiddels geen vreemden meer voor mekaar.
(wij kennen elkaar nog van de nodige tupperwareparty's
)
En ja heren en dames, dit is een échte doorrijder!
We komen elkaar geregeld tegen op de A1, waar we elkaar (al rijdende) al eens de hand hebben geschud :; .
Martin, tot ziens/zwaais!
Leuk dat je je even voorsteld.
Zoals al eerder gemeld zijn wij inmiddels geen vreemden meer voor mekaar.
(wij kennen elkaar nog van de nodige tupperwareparty's

En ja heren en dames, dit is een échte doorrijder!
We komen elkaar geregeld tegen op de A1, waar we elkaar (al rijdende) al eens de hand hebben geschud :; .
Martin, tot ziens/zwaais!
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Re: Martin(i) stelt zich voor
Als je 30.000 km per jaar rijdt op een BMW RT kan ik me dat moeilijk voorstellen. Ik heb ook om puur functionele redenen weer een motor gekocht voor woon/werk-verkeer. Maar, ik kom elke morgen met een big smile op mijn werk aan (en 's avonds thuis natuurlijk) :; :;R850RT schreef:...Motorrijden is geen hobby van me, noch mijn passie; ...
Hans