DreeBMW meldt zich in het net

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

DreeBMW

DreeBMW meldt zich in het net

Ongelezen bericht door DreeBMW »

Goed idee van Jos en Walter om eens een duwtje in de rug te geven. Tot nu toe had ik zo nu en dan wel meegelezen in het forum maar dat is toch wat afstandelijk. Dus hierbij mijn introductie. Ik ben 59 jaar en woon in Den Helder. Ik rij al 15 jaar BMW, eerst op een R80RT en sinds vorig jaar op een R1100RT uit 2000. Alhoewel ik met tranen in mijn ogen de R80 aan de nieuwe eigenaar overhandigde ben ik nu een zeer groot fan van de 1100 en hoop hier net zo lang op te mogen blijven rijden als de R80. Als ik uitgevogelt heb hoe ik een foto op de site krijg zal ik hem laten zien in de Show die RT pagina. Ik rij met een drietal maten uit de buurt mee met het treffen in april dus hoop dan een aantal van jullie persoonlijk te ontmoeten. Tot ziens.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Re: DreeBMW meldt zich in het net

Ongelezen bericht door Walter »

Hoi DreeBMW,

Fijn dat je uit de anonimiteit treedt.
Graag delen we je ervaringen met je en willen graag je RT zien.
Plaats hem in de inmiddels bekende topic 'showen die RT'

we wensen je veel plezier hier op dit levendige RT liefhebbersforum.

Tot zwaais!
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”