Nieuw op dit forum

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

ron1200rt

Nieuw op dit forum

Ongelezen bericht door ron1200rt »

Na een 1200 ST en een 1200 GS die na 3 jaar helaas weg gaat vanwege een hernia van mijn vrouw overgestapt op een RT
Hij staat al bij de dealer moet alleen nog "afgebouwd" en gepoetst worden maar aankomende week komt hij dan.
Ik zal mijn GS met zijn stuurkarakter zeker gaan missen maar krijg er een mooie bike in ostagrau mat voor terug.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw op dit forum

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Ron,

Welkom op het RT-forum en gefeliciteerd met de aanschaf van je -1200- . Hoewel minder sportief zal het stuurkaraker van deze fiets je ook prima bevallen en voor je eega even iets meer zitcomfort.

[groet]
Jos
ron1200rt schreef:Na een 1200 ST en een 1200 GS die na 3 jaar helaas weg gaat vanwege een hernia van mijn vrouw overgestapt op een RT
Hij staat al bij de dealer moet alleen nog "afgebouwd" en gepoetst worden maar aankomende week komt hij dan.
Ik zal mijn GS met zijn stuurkarakter zeker gaan missen maar krijg er een mooie bike in ostagrau mat voor terug.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Willem Rietveld
Type: R1200RT/LC
Bijz: 2014
Land: Ned
Woonplaats of omgeving: Almere

Ongelezen bericht door Willem Rietveld »

Ron,
welkom op dit gezellige forum.
En die RT ga je zeker weten heeel snel heeel erg waarderen qua rijeigenschappen.
Ook achterop is het goed toeven.
Vele veilige km's gewenst en dit forum gaat je ook zeker bevallen.

[groet] , Willem
Keep on beeming
Honda CB72, Honda CB550K3, 28 jaar vier wielen, BMWR1100RT, BMWR1200RT, BMWR1200RT/LC
ron1200rt

Ongelezen bericht door ron1200rt »

Big RT Smile
Hoi Willem, dat gaat ons zeker lukken.
Ondertussen eens lekker aan het snuffellen geslagen op dit forum.
Ik kijk nu al uit wanneer er een volgend RT treffen is dan komen wij zeker.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”