Na vele jaren zonder zoiets als een bromfiets, heb ik in 1990 mijn motorrijbewijs gehaald en ben ik op de motor gestapt, eerst op een Pan European, maar ik kon die motor moeilijk manoevreren vanwege zijn gewicht en heb toen na enkele jaren een BMW RT 1150 gekocht, weliswaar niet veel minder zwaar wat betreft gewicht, maar toch beter te mannen. Ik rij niet veel en zal daardoor de nodige ervaring met motorrijden waarschijnlijk nooit opdoen. Ik wil hem echter wel picobello houden, mooi en als nieuw en ook goede adviezen krijgen als het gaat over schoonhouden, mooi houden, banden enz. en ben daarom lid geworden van dit forum om er dus mijn winst uit te halen en te kijken wat anderen vinden, o.a. van het advies van mijn dealer om de motor schoon te maken met WD 40 (een slecht advies vind ik, want de symbooltjes naast bijvoorbeeld de verlichtingsschakelaar zijn nu verdwenen). Of zou het komen doordat ik mijn motor 's winters letterlijk onder zeil zet?
Ik hoop dus mijn voordeel te halen uit de informatie van de zeer vele leden van dit forum.
Nieuw op dit forum
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Nieuw op dit forum
Beste H.G.
Welkom op het
je zult er vast wel iets van je gading vinden. Zo bestaat er al een uitgebreid topic over het schoonhouden van je kostbare RT> viewtopic.php?f=1&t=839.
veel plezier gewenst . . .
Jos
Welkom op het

veel plezier gewenst . . .
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!